- Emanuel5 januari 2018 om 14:38
Beste,
Wat gebeurt er dan als je achtersteglasvochtloslating compleet is? Als het niet meer krimpt heb je dan nog kans op een netvliesloslating?
Bedankt
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 16:57Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Dat is er een voor je oogarts. Die kan daar en betere inschatting van maken.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 16:57Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Dat is er een voor je oogarts. Die kan daar en betere inschatting van maken.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 16:58Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Dat is er een voor je oogarts. Die kan daar en betere inschatting van maken.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 16:59Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Dat is er een voor je oogarts. Die kan daar en betere inschatting van maken.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 16:59Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Dat is er een voor je oogarts. Die kan daar en betere inschatting van maken.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2018 om 17:01Dat is een vraag die ik zo helaas niet kan beantwoorden. Dat is er een voor je oogarts. Die kan daar een betere inschatting van maken.
Reageren