Zoeken Vraag het forum

Glasvochtbloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Regina

Ik heb een glasvochtbloeding in mijn linker oog gehad en heb daardoor een wazig beeld en hoofdpijn.
    Ik ben bij de oogarts geweest en moet 3 weken wachten in de hoop dat mijn lichaam hetzelf oplost, zoniet dat gaan ze het operatief weghalen.
    Ik ben nu 10 dagen verder maar geen verbetering, wordt er gek van.
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
    Alle info is welkom.

Alvast bedankt.

3 reacties
    Reageren
    Amri

Hoe gaat het ondertussen met je?
    Ik heb 2 weken geleden een glasvochtbloeding en 2 scheurtjes in t netvlies (zijn gelaserd) gehad. Ik word ondertussen ook behoorlijk wanhopig van alle vlekken, stippen, waas en koppijn.
    Ik voel me een aansteller op t werk en ga daardoor dagelijks over mn grens. Oogarts zegt dat t beter zal worden, moet er niet aan denken dat t zo blijft.
    Werd het bij jou vanzelf beter?
    groetjes

Reageren
    Sheshe

Ik heb ook doe glasvochtbloeding nu en moet wachten. Is het bij jullie vanzelf weggegaan.

Groetjes

Reageren
    Anita koning

Ik heb nu ook sinds vrijdag een glasvliesvloeding. Ik heb diabetis type 1. Dus ben wel angstig voir me ogen. Moet tot eind van de week wachten voor nieuwe controle. Zelf zie ik nog geen vooruitgang.

Reageren
Reageer op: Glasvochtbloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.