- Anoniem28 september 2015 om 15:25
Mijn huid rondom mijn bovenlip voelt al weken (misschien wel 3 maanden) raar aan. Ik heb ook last van trillingen gehad in mijn bovenlip (hele lip) en de laatste twee weken voelt het soms verdoofd (moeilijk anders te beschrijven). Dan heb ik het eigenlijk over vrijwel de hele rand van mijn bovenlip en de huid van en rondom het kuiltje er boven zeg maar. Op het internet zie ik dat dit verschijnselen zijn van een koortslip. Ik heb geen bultjes. Kan het zijn dat het virus zich probeert te uiten maar dat het maar niet doorkomt of kan het een andere oorzaak hebben?
Ik ga donderdag naar de ha omdat ik het toch wel heel irritant vind worden en het mij in onzekerheid laat. Toch vraag ik het hier ook omdat ik graag zo snel mogelijk meer duidelijkheid wil.
Alvast bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 september 2015 om 15:55Dat is moeilijk te zeggen zo….
Reageren
Je zult toch nog even geduld moeten hebbenAnoniem28 september 2015 om 16:44is het normaal dat het zo lang duurt (weken, zelfs maanden)? Moet ik nu niet opletten ivm besmettingsgevaar (bij baby’s in het bijzonder)
ReagerenJohn (moderator)
28 september 2015 om 19:26Ik denk niet dat het een koortslip is hoor…..dat duurt in de regel niet zo lang
Reageren