Zoeken Vraag het forum

koortslip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik had 3 weken geleden een koortsblaas op mijn lip (heb ik regelmatig) nadat het korstje eraf was gevallen dacht ik oef het is genezen. Tja niet dus, nu zit er al 2 weken een dikke bult op mijn lip waar de vorige koortsblaas was. Eerst dacht het is een nieuwe maar er komt dus geen korst op, het voelt wel als een koortsblaas maar blijft gewoon een soort verdikking op mijn lip, ik voel wel af en toe een tinteling in mijn lip. Nu is mijn vraag heeft er iemand dit ook al eens voor gehad? Wat denken jullie wat het kan zijn. Moet wel zo vlug mogelijk verdwijnen want moet binnenkort babysitten op mijn 1,5 maand oude kleinzoon en een koortslip is zeer gevaarlijk voor baby’s pffff iemand raad?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga eens even naar je huisarts en laat naar je lip kijken.

Reageren
    Anoniem

Ja was ik wel van plan maar wou gewoon eens weten of nog iemand dit al had voorgehad.

Reageren
Reageer op: koortslip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.