- Mama8616 juli 2018 om 08:02
Bijna 1,5 jaar heb ik, net na de bevalling van mijn zoontje, de laatste koortslip gehad. Behalve dat dat al heel bijzonder is, heb ik af en toe wel vage klachten aan mijn lippen. Zoals deze.
Afgelopen zaterdag kreeg ik een dikke, pijnlijke bult op mijn lip die vrijwel heel de dag onveranderd bleef zitten. ‘S avonds was de bult weg en zag ik dat er een barst in m’n lip zat. Er was nog steeds geen blaasje of wondvocht te bekennen. Zondag werd ik wakker met een korstje erop. Toen heb ik het enkel vet gehouden met purol. Maandag, vandaag, werd ik wakker met een bult onder het korstje en na het verwijderen hiervan, kwam er toch wat pus tevoorschijn. Het korstje is erna terug gekomen en ik voel (nog) geen pijnlijke verdikking. Ik maak me nu zorgen, want mijn zoontje heeft gisteren vaak genoeg meegegeten en gedronken met mij. Zou het alsnog een koortslip geweest kunnen zijn? Dus zonder blaasjes en helder vocht? Of was het een opeenhoping van vuil door het barstje in m’n lip? Alvast bedankt voor de reactie.1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 juli 2018 om 10:09Het lijkt niet meteen op een koortslip…maar onmogelijk is het niet. Je zou de dokter ernaar moeten laten kijken
Reageren