Zoeken Vraag het forum

Koortslip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joke

Hi!
    2 weken geleden kreeg ik een kleine koortslip en is sinds vrijdag zo goed als weg, dus het gebruikelijke zoals altijd. Alleen ik zeg zo goed als omdat er nog steeds een mini bultje in m’n lip zit op de plek waar de koortslip zat. Het is gevoelig als ik erop druk maar verder is m’n hele lip gewoon in tact. Dit heb ik niet eerder gehad..? 2 vragen:
    1. Kan ik er vanuit gaan dat het weg is en niet meer besmettelijk gezien de lip gewoon dicht en in tact is?
    2. Is dit een vaker voorkomend verschijnsel? Of zou het zo zijn dat hij nog niet goed weg is en misschien weer opnieuw tot uiting gaat komen ofzo?

Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik kan beide vragen helaas zo ook niet beantwoorden.

Reageren
    Joke

De huisarts heeft het gezien en zei nee dit is niet meer besmettelijk maar ik twijfel eraan omdat het misschien nog een weer opkomende is. Op een foto is het niet te zien..

Reageren
    John (moderator)

En hoe kan ik dat nou op afstand via internet weten?

Reageren
    Joke

Het was gewoon een vraag… daar is dit forum toch voor

Reageren
    John (moderator)

Tuurlijk…. maar ik hoop ook dat je begrijpt dat het wel heel erg moeilijk is om daar zo iets over te zeggen

Reageren
    Joke

Ja natuuurlijk, dacht alleen gewoon even horen of iemand het herkent of er iets over weet.

Reageren
Reageer op: Koortslip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.