- Anoniem26 mei 2014 om 17:37
Sinds een aantal weken heb ik last van de volgende diverse (vage) klachten:
– hartkloppingen
– plotseling erg warm krijgen / zweten
– onrustig/zenuwachtig gevoel
– pijn in onderbuik
– zeurende pijn net boven billen (ter hoogte bovenkant slipje)
– opgeblazen gevoel
– verminderde eetlust
– slecht slapen
– lucht opboeren
– winderigheid
Wie kan mij vertellen wat dit zou kunnen zijn? Ik ben van plan om naar de huisarts te gaan, maar deze vraagt meestal waar ik zelf aan denk, vandaar mijn vraag hier.8 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 mei 2014 om 18:04Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je man of vrouw?
Heb je een stressvolle periode achter de rug of heb je stress en spanningen?
Moet je soms diep inademen of veel zuchten?Anoniem26 mei 2014 om 18:21Ik ben een vrouw van 31, bijna 32. Ik heb geen stressvolle periode achter de rug en heb ook geen last van (bewuste) stress en spanningen. Ik hoef niet diep in te ademen of veel te zuchten.
ReagerenJohn (moderator)
26 mei 2014 om 20:01Heb je de laatste tijd gewichtsschommelingen gehad?
Reageren
Heb je overgewicht of ondergewicht?
Verloopt je menstruatie normaal?
Heb je problemen met je ogen?
Verloopt je ontlasting normaal?Anoniem27 mei 2014 om 04:50Ik heb wel iets gewichtsschommeling gehad, tussen 5 en 10 kg. Heb iets overgewicht. Menstruatie loopt normaal, slik al 12 jaar de pil. Geen problemen met ogen. Ontlasting ook normaal.
ReagerenAnoniem27 mei 2014 om 07:07Wel was mijn laatste onttrekkingsbloeding maar 1,5 dag. Normaal duurt het wel 3 à 4 dagen. En pasgeleden (26, 27 en 30 april) heb ik seks gehad zonder condoom (wel pil normaal geslikt). Kan dit er iets mee te maken hebben?
ReagerenJohn (moderator)
27 mei 2014 om 14:31Is er recent bloedonderzoek gedaan waarbij je schildklierwaarden zijn gecontroleerd?
ReagerenAnoniem27 mei 2014 om 14:42Nee, dat is niet gebeurd. Zou het aan mijn schildklier kunnen liggen?
ReagerenJohn (moderator)
27 mei 2014 om 18:48Dat zou mogelijk kunnen zijn.
Reageren
Ga naar je huisarts en vraag om bloedonderzoek.