- Anoniem30 maart 2014 om 10:48
Hallo,
Sinds enige tijd heb ik last van een aantal wazige en vage klachten.
– Druk in het hoofd;
– Lichte ruis voor de ogen (voornamelijk ’s avonds goed zichtbaar);
– Net of ik in een kaasstolp leef (alles door glas zie);
– Dingen komen niet binnen (alsof ik in een droom zit);
– Soms, als ik auto rijd, heb ik geen idee hoe ik ergens gekomen ben;
– Algemene afwezigheid;Ik dacht in eerste instantie dacht ik dat het derealisatie was/is. Vraag me alleen af of dit klopt en of dat er mensen zijn die vergelijkbare klachten hebben en dit ergens onder kunnen schuiven.
Heb inmiddels B12 te kort aangevuld – geen verbetering
Op van alles en nog wat gecontroleerd – geen verbetering
psycholoog bezocht – geen verbeteringiemand? Huisarts verteld dat het waarschijnlijk iets met het verleden te maken heeft. Ik voel me redelijk tot goed, alleen het afwezige gevoel maakt me soms wel lichtelijk depri..
Groet,
Gerard5 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 maart 2014 om 15:20Hoe oud ben je Gerard?
ReagerenAnoniem30 maart 2014 om 17:02Ik ben 45..
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2014 om 17:44Vraag bij je huisarts een verwijskaart voor de neuroloog.
Reageren
Ik vind zo’n verwijzing naar het verleden wel een vaag antwoord van een huisarts.Anoniem2 augustus 2014 om 12:08Ik heb hier ook allemaal last van sinds dat mijn vader is overleden (ik was toen 12) ik ben dit jaar bijvoorbeeld van school veranderd en soms fietste ik per ongeluk naar me oude school toe zonder dat ik het door had ook heb ik waak als ik iets leuks doe bijvoorbeeld karten het idee dat ik het niet mee krijg dus als ik savonds in bed lig lijkt het alsof ik vergeten ben dat ik heb gekart ik heb via school maatschappelijk werk gekregen maar dit hielp niks ik ben er niet mee naar de huisarts geweest omdat dit probleem echt van psychische aard is ik zou ook niet weten wat eraan te doen is
P.S ik weet niet of jij dit ook hebt maar ik heb ook de hele dag het idee dat ik dood moe ben ook al heb ik de klok rond geslapen bij mij inderdaad ook geen vitamine B tekort
ReagerenAnoniem2 augustus 2014 om 18:58Kan dissociatie zijn maar dat weet ik niet zeker. Heb mensen daar wel eens over gehoord, dat het dan ook zo voelt.
Reageren