- annonien27 augustus 2012 om 00:10
Ok.
Ik heb een probleem.
Ik heb last van lucht in mijn maag of long en van mijn borstkast.Een paar maanden geleden ben ik bij huisarts geweest voor de lucht in mijn maag of long.
Volgens de huisarts lag het aan mijn maag. Ik kreeg tabletten hiervoor, maar het is nooit genezen.
Ik heb nog steeds last van lucht en dat is weer beschamend. Het komt onverwacht uit mijn mond of aan onderste kant en af en toe stinkt het. Ik wil eerlijk gezegd vanaf.De pijn in Borstkast (rechts) voldeed zich voor af en toe. Ik geef toe: het is vaag. De rechtere borstkast lijkt te schuren (stel je een verschijning van een bliksem voor) en dat gaat het naar de linkere kant met gevolg dat ik niet goed kan zitten. Ik ben ook hiervoor bij de huisarts geweest en zij had geen verklaring darvoor. Volgens waren het spieren.
Vanavond zat ik op de bank, met een volle buik van lucht en drukte per ongeluk net onder mijn hart en in eens voelde ik de scheur in mijn rechtere borstkast. Ik heb dit alsnog geprobeerd om te kijken of het geen toeval betrof, maar de reactie was exact dezelfde.
Dus, de lucht in de maag/long veroorzaakt druk op een of andere spier waardoor ik last krijg van scheuren in mijn rechtere borstkast. Wie weet hoe ik hier vanaf kan komen of wat helpt? En wie heeft een heldere verklaring en ervaring hiervoor/hiermee?
Ps. Ik ben allergisch van o.a. gras, eiwit, kruiden en een hele waslijst van producten
1 reactieReagerenAnnoniem31 augustus 2012 om 01:07Update:
De laatste tijd is tevens mij opgevallen dat ik snel buiten adem raak. de eerste 2-5 min op de fiets gaat mijn adem te keer en vervolgens stabiliseert het. Bovendien zweet ik nu veel eerder en met mindere inspanning dan vroeger.
Reageren