geloven ?

Goede dag allemaal.

Laatst was ik bij de huisarts omdat ik volgens ' mij ' een bult voelde op mijn baarmoedermond. De huisarts zij tegen mij als het er niet goed uitziet dat ze toch een uitstrijkje gaat doen. Ze ging kijken en voelen en vond dat mijn baarmoedermond er heel mooi uitzag en dat een uitstrijkje helemaal niet nodig is. Ik gaf aan dat ik wel heel vaak buik en rugpijn heb maar dat had er niets mee te maken volgens haar.

moet ik dat geloven? en er op vertrouwen dat er niets is?

Reageren

En waar zouden volgens jou dan de rugpijn en de buikpijn mee te maken moeten hebben?

Waarom denk je dat de huisarts "maar wat vertelt" ?

Reageren

Ik dacht in eerste instantie aan baarmoederhals kanker. Maar de reden dat ik twijfel dat de huisarts zegt dat er 100 procent zeker niets is door alleen te kijken en te voelen. volgens de huisarts konden de klachten door me prikkelbare darm komen

Reageren

Buikpijn en rugpijn zijn geen klachten die passen bij beginnende baarmoederhalskanker. De huisarts zou dan toch echt wel afwijkingen hebben gezien hoor.  Hoe ben je overigens?

Reageren

Dus kan het afsluiten ? ben net 23

Reageren

Meestal zit je niet zo gauw aan je baarmoeder dus dan kan het sowieso raar aanvoelen. Dan nog is het wel handig om bij klachten naar je huisarts te gaan.
    Last van buik en onderrug kan diverse oorzaken hebben. Als je al last hebt van je darmen zou dat een reden kunnen zijn. Dan is het goed om je voeding er op af te stemmen. Gebruik zelf nu Colon Clean, wat de darmpassage verbetert. Bij een prikkelbare darm kunnen er ook tekorten spelen in je lichaam, zoals vitamine D.
    Als je hormonale anticonceptie gebruikt kan dat ook klachten geven.

Reageren

Nee ik gebruik niet de pil. Wel heb ik 4 maanden ( niet achter elkaar ) bloed verlies gehad ( bruin ) na mijn idee rond de eisprong en dat vond de ha ook niet erg en dat dat kan gebeuren ..

Zou ik het moeten geloven en loslaten ?

Reageren

Je huisarts zal je echt niet zomaar naar huis sturen als er ook maar enige twijfel zou zijn geweest. Bovendien ben je ook nog ook vrij voor baarmoederhalskanker.

Reageren

Bedankt allemaal ik zou het proberen te vergeten!

Reageren

sorry haha verkeerde naam getypt ?

en die bloedingen zijn ook niet erg volgens u Tandor ?

Reageren

Het bruinverlies, met name rond de eisprong is in principe ook geen probleem.  Tijdens de eisprong kunnen er namelijk ovulatiebloedingen optreden. Dat kan dan de bruine afscheiding veroorzaken. Oud bloed dus.

Reageren

Dus ik kan het lekker van mij afschuiven en vergeten?

ben lastig! haha

Reageren

Volgens mij heb ik daar nu al 3 x antwoord op gegeven

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: geloven ?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe