Home / Menstruatie / 3 x in 1 maand ongesteld.
Hoi dames,
ik ben deze maand al 3 x ongesteld geworden ofja wat je ongesteld kunt noemen
het is eigelijk gewoon bruin slijm (sorry voor de details). mijn menstruatie is altijd al niet regelmatig geweest soms wel soms niet maar ik heb dit nog nooit meegemaakt moet ik me zorgen gaan maken? ik heb 3 maanden terug ook een hele grote bloed prop ( soort vleezig achtig) verloren. ik ben bang dat mijn baarmoeder of iets daar niet goed meer is door die Baarmoederhalskanker spuiten die ik vroeger gehad heb .. je leest daarover de raarste dingen! anyway ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad en ben nog steeds niet opnieuw aangeteld heeft dit er mee te maken ?? .. ik ben zo bang voor onvruchtbaarheid of baarmoederhalskanker of gewoon iets! maar ik durf niet naar de dokter ik ben bang voor slecht nieuws ik weet ondertussen naar 2 jaar wel dat er echt wel iets ernstigs mis is ik bedoel waarom zou ik anders niet meer aantellen??
sorry voor mijn lange verhaal ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven of zich in mijn verhaal herkend.
groetjes
Wat bedoel je eigenlijk met aantellen?
Als je denkt dat er iets mis is, zou ik toch zeker eens naar de dokter gaan.
[quote]maar ik durf niet naar de dokter ik ben bang voor slecht nieuws [/quote]dit is natuurlijk onzin. Als er iets aan de hand zou zijn kun je je daar niet voor verbergen. Je kunt dan bang worden als je te laat bij de dokter was.....
met aantellen bedoel ik opnieuw zwanger worden.
dat is idd zo maar ik vind het gewoon eng ik wou even horen of er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt of iets wat in deze richting komt en er niks mis mee was 🙂
Ik denk dart je toch eens naar de huisarts moet gaan en en verwijzing moet vragen naar de gynaecoloog.
ik heb in het verleden een verwijzing gekregen voor een uitstrijkje te laten maken en vruchtbaarheids onderzoeken te doen maar aangezien de gyn. zelf zei dat ik nog jong was ik door moest gaan met proberen omdat ik in het verleden ook gewoon ben aangeteld (zwanger geworden)
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!