- Anoniem24 april 2014 om 11:40
Hallo,
Ik zit mezelf helemaal gek te maken op het moment.
22 maart heb ik voor het eerst seks gehad, ik ben niet aan de pil maar we gebruikten wel een condoom.
mijn menstruatie was van 11-16 maart, en omdat ik een lange (37 dagen ong.) cyclus heb, zou ik nu ongeveer weer ongesteld moeten worden.2 weken geleden had ik plotseling 3 dagen bloedverlies. Dag 1 en 3 een klein beetje bruin, dag 2 echt veel en rood. Dit heb ik nog nooit eerder gehad.
Ik heb allemaal kwaaltjes, die zwangerschapssymptomen zijn. Ik denk dat dit komt van de stress en omdat ik mezelf helemaal gek zit te maken.
De kans dat ik zwanger ben is nihil toch? We gebruikten een condoom en mijn eisprong zou twee weken geleden moeten zijn (misschien een ovulatiebloeding dan?)
Ik kan natuurlijk gewoon wachten op mijn menstruatie, maar omdat ik er zoveel mee bezig ben kan deze natuurlijk ook uitblijven door de stres..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 april 2014 om 19:46Ik den k dat je klachten inderdaad door de stress komen. Als de condoom goed is gebruikt en die niet is gescheurd, is de kans dat je zwanger bent nagenoeg nihil. De bloeding kan gewoon een tussentijdse bloeding zijn geweest.
Reageren