- Anoniem12 juli 2016 om 17:51
Even het volgende: Ik heb vanaf februari tot en met mei de pil geslikt. Tijdens de pil iedere keer ongesteld geweest alleen wat minder als voordat ik de pil slikte.
Ik ben in mei gestopt met de pil omdat ik last had van buikpijn en dacht dat het door de pil kwam. In maart voor het laatst seks gehad.Nu heb ik 28 dagen na het stoppen van de pil 5 dagen bruin bloedverlies gehad, nu lijkt het alsof mijn buik de laatste weken wat in omvang is toegenomen, ik ben niet aangekomen (3 kilo afgevallen) Ik heb meerdere testen gedaan verdeeld vanaf april-juni allemaal negatief.
Mijn vraag is of een zwangerschap toch mogelijk is? Ik wordt een beetje bang gemaakt door verhalen die je op internet leest. Ik ben er best wel door aan het stressen..
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 17:59Dat is toch wel zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Dan zou je nu al ruim 3 maanden zwanger moeten zijn. In die tussentijd zou je beslist wel een positieve test hebben gehad.
ReagerenAnoniem12 juli 2016 om 18:06Zou mijn buik kunnen opzetten door stress dan? Ik kan de angst maar moeilijk loslaten
ReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 18:34Dat kan zeker door stress veroorzaakt worden.
Reageren
Je kunt natuurlijk ook even bij de huisarts langs gaan en het met hem/haar besprekenAnoniem13 juli 2016 om 09:15Is het normaal dat de eerste menstruatie na stoppen pil alleen bruin bloedverlies is? En heeft er dan een eisprong plaatsgevonden of niet?
ReagerenJohn (moderator)
13 juli 2016 om 09:42Dat kan inderdaad. De vraag of er een eisprong is geweest kan ik helaas ook niet beantwoorden.
Reageren