heb ik pms?

Ik weet het allemaal niet meer, hopelijk hebben jullie raad. Ik ben een vrouw van bijna 40 en heb sinds een jaar een hele lieve vriend die ik nu kwijt dreig te raken door mijn gedrag. Ik heb 2 dagen na het stoppen met de pil zo'n vreemd gevoel, angst hem kwijt te raken,andere vrouwen zijn belangrijker voor hem denk ik dan, alles wat hij zegt of doet is niet goed, bv van de week, is er een kennis hier en dan gaat hij iets doen wat ik liever niet in huis heb, (gasbrander) ik zeg dat en dan geeft hij een antwoord wat voor mij verkeerd viel en in mijn ogen mij belachelijk maakt bij die kennis. gevolg is dan dat ik weg ga en bij terug komst is het helemaal uit de hand gelopen, ik ben dan erg agressief, slaan gooien etc. en bij hem slaan dan ook de stoppen door, ik heb daar dan spijt van maar op die momenten ben ik bang,boos,voel me onbegrepen... In me hoofd weet ik dat ik degene ben die hem pijn doet op die dagen maar in mijn ogen lokt hij het zelf uit. Nu zat ik te google en heb heel veel dingen , gevoelens, die bij pms horen ook... Herkent iemand dit? Wat kan ik er tegen doen? het zijn echt alleen de dagen dat ik stop met de pil en nog niet ongesteld ben de rest gaat het goed. behalve dat hij nu na dinsdag dus me een week heeft gegeven om te kijken hoe het gaat eigenlijk had hij er al een punt achter gezet...HELP ik wil hem niet kwijt en zeker niet als er wat aan te doen is...

Reageren

PMS treedt eigenlijk iets eerder op. Maar het kunnen wel je hormonen zijn die een rol spelen. Waarom slik je de pil niet gewoon door?

Reageren

ik heb de pil doorgeslikt een tijdje en toen ging het goed.
    mijn vriend wil dat ik stop zodat hij zeker ervan is dat ik niet zwanger ben.
    zit er nu echter wel aan te denken om gewoon door te slikken, ik slik microginon30 zou het met de pil te maken kunnen hebben dat hij te ligt is of zo?

Reageren

[quote]mijn vriend wil dat ik stop zodat hij zeker ervan is dat ik niet zwanger ben.[/quote] Deze zin begrijp ik niet zo goed. Dat is toch een beetje raar.
    Met de zwaarte van de pil heeft het volgens mij niet veel te maken. Doorslikken is volgens mij een goede optie.

Reageren

hij wil geen kinderen en heeft ergens op het net gelezen dat je ook zwanger kan raken als je de pil slikt. Als ik doorslik word ik niet ongesteld en dan is hij bang dat ik toch ergens zwanger ben.

Reageren

Dat is toch een beetje vreemde redenering. Maar goed.........

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: heb ik pms?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe