Menstruatie is een rotzooi

Goedendag,

Ik loop al 3 maanden met hetzelfde probleem alleen wordt het met de maand erger. Menstruatie die steeds te laat is met stopweek,pil slik ik netjes.Ik heb pds,ook las ik dat menstruatiestoornissen kunnen optreden bij vrouwen met pds,maar ook bij een laag vetpercentage of veel sporten.ik sport 3x in de week vrij intensief (bodypump,boksen en spinnen).ik heb een vetpercentage van 18% ik ben 22 jaar,1,69 en weeg 60 kilo. Zou dit ermee te maken kunnen hebben? (zwangerschap is bijna niet mogelijk wel 3 testen gedaan alle 3 negatief).

Reageren

Je gewicht past heel goed bij je leeftijd en je lengte. Dat zal de oorzaak niet zijn. PDS kan wel de boosdoener zijn. Valt je doorbraakbloeding wel binnen de stopweek?

Reageren

het is steeds 2-3 dagen later,op het moment heb ik ook erg last van de pds opgezette buik harde buik,obstipatie,soms een wat donkere urine.

Reageren

Bedoel je 2-3 later dan de stopweek of in de stopweek?

Reageren

Nee in de stopweek

Reageren

Als de doorbraakbloedingen in de stopweek vallen is er in principe niets aan de hand. Dat laat zich niet programmeren op tijd en dag. Daar kan altijd wel wat verschil in zitten.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Menstruatie is een rotzooi

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe