Dagelijks

Online ZorgZus
  • #1

    hallo,

    Ik heb nu al ongeveer 9 maanden een mirena-spiraaltje, maar ik heb er nog steeds heel erg last van. Zo heb ik bijvoorbeeld veel buikkrampen en steken, en bloed nog elke dag. als het 3 dagen in de maand zijn dat ik schoon ben is het veel. Mijn menstruatie (wat nog steeds doorgaat) is veel heftiger en pijnlijker dan voor mijn spiraaltje.

    Nu heb ik een spiraaltje genomen omdat ik helemaal van mijn menstruatie af wilde, en natuurlijk als anticonceptie.

    Mijn vraag is; Moet ik gewoon nog afwachten, en zal het bloeden, en het menstrueren vanzelf verdwijnen? Zo niet, is hier iets voor om dit te behelpen (zoiets als een hormoonkuur)? Is er misschien iets anders waardoor ik van mijn menstruatie af kan zijn?

    Alvast bedankt,

    Groetjes Ginny

    Reageer
Reageer op: Dagelijks
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief