- Kwekkel23 juni 2018 om 00:19
Hallo,
Ik had een korte vraag naar anderen die ervaring hebben met primolut.
Vorige week ben ik naar de dokter gegaan omdat ik nogal slordig was met het slikken van mijn normale pil. O.a. Daardoor blijft mijn ongesteldheid nu uit. Ook heb ik nog een morning after pil gehad (om een reden die me haast onmogelijk zwanger kon maken, maar de dokter zei dat ik het kon slikken om mezelf gerust te stellen).Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, wel weet ik dat ik verkeer in grote stress al voor een langere tijd.. Ik hoor van veel mensen dat Primolut nogal heftige bijwerkingen geeft en dat ze vrijwel daarna gelijk ongesteld worden?
Ik heb mijn kuur afgemaakt (3x per dag 10 dagen lang). Het enige wat ik af en toe voelde was na een pil een opkomende ongesteldheids gevoel. Nu ben ik 1 dag klaar en voel ik niks raars? Ook niet dat ik eventueel ongesteld zou kunnen worden.. ik ben bang dat het nog steeds uit blijft, zou dit nog kunnen komen door de stress? Wat zijn de ervaringen van anderen?
1 reactieReagerenKwekkel23 juni 2018 om 00:21kleine toevoeging: de ongesteldheid die uit blijft is al haast een half jaar gaande
Reageren