- Anoniem….9 april 2018 om 19:22
Ik heb een vraagje,
Ik slik de pil weer nu begonnen met de 4e strip, de 1e en 2e strip werd ik gewoon in de stop week ongesteld de 3e stopweek kwam die een beetje laat en heel zacht, mijn stop week zit er op ben begonnen met de 4e strip en ben nogsteeds niet ongesteld, ik vergat bij de afgelopen 3e strips regelmatig de pil, maar deze maand is het redelijk goed gegaan en heb ik bijna alle pillen geslikt, is het normaal dat je soms niet ongesteld word ? Lees overal andere verhalen.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 april 2018 om 19:29Je snapt wel, dat je niet goed beschermd bent door de pil als je er zo slordig mee omgaat?
“deze maand is het redelijk goed gegaan en heb ik bijna alle pillen geslikt” dan is het dus eigenlijk helemaal niet goed gegaan!Je hebt geen bloedingen tussendoor gehad?
ReagerenAnoniem….9 april 2018 om 19:34ik weet dat het niet goed is gegaan maar 1 keer vergeten is niet erg zei de dokter , nee geen bloedingen en ook niet de menstuatie symtomen die ik normaal van te voren krijg
ReagerenJohn (moderator)
9 april 2018 om 19:41Maar als ik het goed lees was het vaker dan 1 keer. En dan hangt het er ook nog maar vanaf in welke week je ze vergeet… Als je onbeschermde seks hebt gehad, zou ik voor alle zekerheid toch maar een test doen. En lees een keer de bijsluiter over hoe dat zit met vergeten pillen
Reageren