- Anoniem5 juni 2025 om 10:20
Hoi, Ik zit op dit moment in mijn stopweek. Het is nu de 4e dag en ik ben nog steeds niet ongesteld. Normaal gesproken neem ik mijn laatste pil op zondag en word ik woensdag middag/avond ongesteld. Nu is het donderdag ochtend en er is nog steeds niks. In de tweede week van mijn strip ben ik ziek geweest en heb ik veel opgegeven dit kwam vaak pas in de avond. Ik slik mijn pil altijd om 13:00 dus ik denk dat er elke keer wel 4 uur tussen heeft gezeten. Mijn vriend en ik hebben wel seks gehad met alleen het gebruik van de pil en hij is niet in mij klaargekomen. Ik heb vanochtend (eerste ochtend urine) een zwangerschapstest gedaan en die is negatief. Ik ben een enorme stresskip maar dat heb ik elke maand wel dus dat is na mijn idee geen uitzondering waardoor mijn ongesteldheid later kan zijn. Hoe kan dat en wat moet ik doen als ik tot maandag helemaal niet meer ongesteld word?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juni 2025 om 10:52Je menstruatie kan altijd wel eens wat later of eerder komen. Stress kan daar ook invloed op hebben. Als je menstruatie uitblijft ga dan naar de huisarts en vraag om een bloedtest ivm zwangerschap
Reageren