Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, Ik zit op dit moment in mijn stopweek. Het is nu de 4e dag en ik ben nog steeds niet ongesteld. Normaal gesproken neem ik mijn laatste pil op zondag en word ik woensdag middag/avond ongesteld. Nu is het donderdag ochtend en er is nog steeds niks. In de tweede week van mijn strip ben ik ziek geweest en heb ik veel opgegeven dit kwam vaak pas in de avond. Ik slik mijn pil altijd om 13:00 dus ik denk dat er elke keer wel 4 uur tussen heeft gezeten. Mijn vriend en ik hebben wel seks gehad met alleen het gebruik van de pil en hij is niet in mij klaargekomen. Ik heb vanochtend (eerste ochtend urine) een zwangerschapstest gedaan en die is negatief. Ik ben een enorme stresskip maar dat heb ik elke maand wel dus dat is na mijn idee geen uitzondering waardoor mijn ongesteldheid later kan zijn. Hoe kan dat en wat moet ik doen als ik tot maandag helemaal niet meer ongesteld word?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je menstruatie kan altijd wel eens wat later of eerder komen. Stress kan daar ook invloed op hebben. Als je menstruatie uitblijft ga dan naar de huisarts en vraag om een bloedtest ivm zwangerschap

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.