- Bezorgde 17 jarige19 juni 2018 om 08:18
Hallo allemaal ik weet niet of dit allemaal nog gebruikt wordt enzo maar kwam steeds deze site tegen toen ik op internet zocht naar antwoorden op mijn vraag. Ik zit alleen in een best wel aparte situatie die niet echt te vinden is in een oud bericht dus hopelijk kan iemand hierop reageren. Mijn menstruatie is namelijk uit gebleven in de stopweek (althans ik zit nu op dag 4 en normaal word ik op dag 2 van Mn stopweek al ongesteld). Ik heb vlak voor mijn stopweek seks gehad, dit wel terwijl ik de pil altijd trouw slik (nooit buiten de 12 uur speling getreden). Ook is hij niet in mij klaargekomen. Ik zou dan dus EN door misschien een beetje voorvocht EN door de pil heen zwanger moeten zijn geworden. Dit lijkt mij vrij onwaarschijnlijk maar ik ben toch bang dat dit eventueel zou kunnen aangezien ik alrijd braaf in mijn stopweek ongesteld word. Nu is het ook wel zo dat ik best wel eens de pil doorslik, mijn toetsweek eraan komt en ik dus bang ben voor eventuele zwangerschap dus best wel in een stressvolle situatie zit. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes bezorgde 17 jarige
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 juni 2018 om 10:19Je menstruatie kan bes wel eens wat later zijn. Zwanger kun je zoals je het beschrijft in ieder geval niet worden. k denk dat de examenstress een belangrijke rol speelt
Reageren