Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld in stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bezorgde 17 jarige

Hallo allemaal ik weet niet of dit allemaal nog gebruikt wordt enzo maar kwam steeds deze site tegen toen ik op internet zocht naar antwoorden op mijn vraag. Ik zit alleen in een best wel aparte situatie die niet echt te vinden is in een oud bericht dus hopelijk kan iemand hierop reageren. Mijn menstruatie is namelijk uit gebleven in de stopweek (althans ik zit nu op dag 4 en normaal word ik op dag 2 van Mn stopweek al ongesteld). Ik heb vlak voor mijn stopweek seks gehad, dit wel terwijl ik de pil altijd trouw slik (nooit buiten de 12 uur speling getreden). Ook is hij niet in mij klaargekomen. Ik zou dan dus EN door misschien een beetje voorvocht EN door de pil heen zwanger moeten zijn geworden. Dit lijkt mij vrij onwaarschijnlijk maar ik ben toch bang dat dit eventueel zou kunnen aangezien ik alrijd braaf in mijn stopweek ongesteld word. Nu is het ook wel zo dat ik best wel eens de pil doorslik, mijn toetsweek eraan komt en ik dus bang ben voor eventuele zwangerschap dus best wel in een stressvolle situatie zit. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes bezorgde 17 jarige

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je menstruatie kan bes wel eens wat later zijn. Zwanger kun je zoals je het beschrijft in ieder geval niet worden. k denk dat de examenstress een belangrijke rol speelt

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld in stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.