- …..13 juni 2017 om 21:44
Ik zit al 3 jaar aan de pil en slik hem regelmatig door. Ik heb sinds een maand een vriend en ben sinds dat we samen zijn nog niet ongesteld geweest, omdat ik aan de pil zat. We hebben al een aantal keer seks gehad toen ik aan de pil zat. Ik heb nu een stopweek ingelast alleen het is nu de 4de dag en heb nog steeds geen bloedverlies gehad maar heb verder nergens last van. Kunt u zeggen of dit komt door de stress of misschien omdat ik hem heb doorgeslikt of dat er een kans is dat ik zwanger ben want ik raak hier heel erg gestrest door en het leek mij eigenlijk onmogelijk als je zo secuur de pil slikt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2017 om 22:02Het kan door het doorslikken komen, en stress helpt dan ook niet. Gewoon nog even afwachten, maar in ieder geval wel weer op tijd met de pil beginnen.
Reageren….13 juni 2017 om 22:24en wat is het beste om dan te doen, de pil doorslikken en wachten op de volgende stopweek of een test doen….ik heb gewoon de pil netjes geslikt dus snap er niks van
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2017 om 22:38De strip dan afmaken en kijken bij de volgende stopweek. Maar waarschijnlijk krijg je dan eerder een doorbraakbloeding
Reageren….14 juni 2017 om 12:23Ik heb vandaag ’s ochtends een hele kleine bloeding gehad, en ik verlies elke keer een beetje bloed. Verder heb ik gwn krampen en last van een onegale huid wat ik altijd heb. Is er nog steeds een kans dat ik zwanger kan zijn of is dit echt alleen maar doordat ik door heb geslikt en stress heb, want ik heb wel bloedverlies?
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2017 om 13:49Dat zal toch echt van het doorslikken en de stress zijn. Als je de pil goed hebt gebruikt is er geen enkele reden om te denken dat je zwanger bent
Reageren