Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld in stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een vraagje, ik heb zondag een pil uit mijn reserve strip geslikt omdat ik niet thuis was toen ik snachts thuiskwam heb ik nog een pil geslikt uit mn normale strip en heb daarma een stopweek ingelast, normaal wordt ok donderdagavond/vrijdagnacht ongesteld maar bem het nog steeds niet geworden.. En maak me een beetje zorgen waar kan dit aanliggen?

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik heb wel veel onveilige seks gehad..

Reageren
    John (moderator)

Dat hoeft nergens aan te liggen. Je menstruatie kan wel eens een keer ietsjes later komen. Gewoon even rustig afwachten.

Reageren
    Anoniem

ik ben nog steeds niet ongesteld, begin me nu echt zorgen te maken….

Reageren
    John (moderator)

Hoe meer je gaat stressen, hoe meer kans dat je menstruatie nog later gaat komen.

Waarom denk je zwanger te kunnen zijn? Je hebt geen pil vergeten..Als je zondag de pil wel zou hebben vergeten kun je daar nu nog niet zwanger van zijn zodat je menstruatie daarvan uitblijft.

Reageren
    Anoniem

Ja, heb je gelijk in.. ik ben naar een warm land geweest waar de tempratuur opliep tot ongeveer 38 graden en heb de pil steeds bij me gedragen omdat ik activiteiten had ik ben bang dat de pil zijn werking heeft verloren heeft. ik ben ongeveer 2 weken daarvan terug

Reageren
    John (moderator)

Nou nee hoor.
    Niet stressen en gewoon even rustig afwachten

Reageren
    Anoniem

super lief dat je me zo gerust stelt!

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld in stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.