Home / Menstruatie / Stopt
Ik Ben nu 7 dagen ongesteld. Waar bij ik de eerste 5 gewoon normaal ongesteld was daarna stopte het. Op de 6 dag ging het weer door hierdoor lekte ik ook door het waren niet een paar druppels nu is het de 7 dag en heb ik het weer terwijl tuseen deze twee dagen in was ik niet ongesteld geen een druppel helemaal niks.
Ik vraag me af is het normaal?
En hoe kan ik nu weten dat ik niet meer ongesteld ben?
En kan ik dit voorkomen/tegen gaan?
Hoe oud ben je? Ben je al lang ongesteld?
Net 14 en ik ben sinds de laatste 3 weken daar ergens in de zomevakantie ongesteld
Dan is het niet zo raar dat je menstruatie onregelmatig zijn. de eerste jaren kan dat best wel voor komen
maar het is ook in mijn menstruatue cyclus zelf.
dus ik ben een paar dagen ongesteld dan ben ik het even niet en daarna ben ik het de volgende dag weer wel en dan een paar uur later weer niet.
Is dit ook normaal?
Heb zelf jarenlang gehad dat ik in de week voor de menstruatie bruine afscheiding had en een onderbroken menstruatie. Kan wijzen op oestrogeendominantie, ook de lange menstruatieduur. Ben er zelf vanaf gekomen door gebruik van lysine en natuurlijke progesteroncrème. Voor een goede hormoonwerking zijn allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren belangrijk. Bij tekorten kunnen er ook problemen optreden.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!