Home / Menstruatie / Menstruatie
Hallo ik ben een meisje van 18 jaar & ben een paar maand geleden bij de gynaecoloog geweest en die dacht dat het mss kon zijn dat ik endometriose heb , ik moest terugkomen wanneer ik ongesteld ben , maar ik neem altijd 3 strips mijn anticonceptiepil door en dan laat ik mijn maandstonden door komen omdat ik altijd super veel last heb van buikpijn dus nu bijna 3 maand later moet ik nog 3 pilletjes nemen en dan zou ik stoppen met de pil maar ik krijg al een heel kleine bloeding woensdag, donderdag iets meer en vrijdag nog steeds niet veel. Zaterdag krijg ik iets meer maar sinds zaterdagavond bijna niets meer... normaal heb ik alrijd hevige bloedingen maar nu echt bijna niets... is het dan verqtandig om maandag nog naar de gynaecoloog te gaan of niet? Want ik bloed amper maar ik moesr wel langskomen als ik mijn maadqronden had?
Stop dan nu met de pil en last een stopweek in, en ga naar de gynaecoloog
maar ik ben al van woenqdag gestopt met de pil en aan mijn stopweek begonnen maar is nog steeds zo weinig bloedverlies..
Dat klopt niet met wat je eerder schreef:
nu bijna 3 maand later moet ik nog 3 pilletjes nemen en dan zou ik stoppen met de pil maar ik krijg al een heel kleine bloeding woensdag, donderdag iets meer en vrijdag nog steeds niet veel.
ja , na woensdag moest ik normaal nog 3 dagen een pil nemen maar ben woensdag dan gestopt omdat ik menstruatie doorkreeg... snap je?
Maak dan z.s.m een afspraak bij de gynaecoloog
Ja ik heb morgen een afspraak maar wat ik wou vragen is heeft het dan nut dat ik ga want ik bloed heel weinig. En moest langskomen tijdens mijn menstruatie maar aangezien ik zo weinig bloed, weet ik niet of ze gaan kunnen zien of er endometriose zit? Of wel?
Bij endometriose spelen dingen als oestrogeendominantie en bepaalde tekorten in je lichaam een rol. Pilgebruik bevordert een toestand van oestrogeendominantie en zorgt daarbij ook voor tekorten, zoals magnesium, zink en vitamine B. Voor buikpijn zijn er wel natuurlijke remedies.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!