Zoeken Vraag het forum

Wat is er mis?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maartje

Hee iedereen!
    Ik ben iets minder 2 weken terug ongesteld geworden, en vorige week maandag was dit weer over. Nu had ik de hele week nog last menstruatiebuikpijn, wat doorliep tot in mn benen en onderrug, Vrijdag ben ik plots ineens flauwgevallen, en zaterdag lag ik de hele dag kotsmisselijk op bed, met enorme buikkrampen en weer ook last van mn onderrug en bovenbenen. Toen ben ik zaterdag plots weer ineens ongesteld geworden. Zondag kwam het met vlagen, dan weer heel veel last en dan weer even niet. Nu vandaag, maandag, had ik vanochtend weer zo veel last, begin van de avond ging het wel maar daarna kwam de buikpijn en de rugpijn weer hevig opzetten en ben ik terug in bed gaan liggen. Nu was het net zo erg dat ik nog net niet zat te huilen van de pijn, terwijl ik een redelijk hoge pijngrens heb. Ook neem ik absoluut niet snel paracetamol of medicijnen in, maar net was de pijn zo hevig dat ik toch besloot om paracetamol te pakken. Ik heb dit ingenomen met een glas water, en na een seconden of 30 kwam dit er weer uit en hing ik kotsend boven de wc. Daar ging mn avond eten. Nu ben ik terug op bed gaan liggen. Ook zijn mn voeten ijskoud, terwijl ik onder een redelijk dikke deken lig met redelijk warm weer, en zelf switch ik de hele tijd van warm naar koud. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, en ben best bang voor wat het zou kunnen zijn als ik heel eerlijk ben. Ik heb wel al voor woensdag een afspraak staan bij de huisarts, maar wou het toch even hier navragen of andere wel eens ervaringen zoals deze hebben gehad? Wat zou het kunnen zijn?

Groetjes
    Maartje

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ik zou morgen toch maar even de huisarts bellen

Reageren
    Onzekere jonge vrouw

Misschien heb je migraine, dat kan ook op allerlei manieren tot uiting komen… Of buikgriep in combinatie met je menstruatie.

Ik ben benieuwd wat de dokter zegt, het kan van alles zijn. Laat je het weten?

Reageren
Reageer op: Wat is er mis?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.