- Meisje 148 april 2017 om 23:13
Hallo.
Ik ben een meisje van 14 jaar en ik weet niet goed wat er met me aan de hand is.
Ik ben het afgelopen jaar al meerdere keren naar mijn huisarts geweest met verschillende klachten.
Daar hebben ze onderanderen bloed getrokken.
Daar werd me eerst verteld dat ik vitamine D tekort heb.
De volgende keer zei hij dat ik een lage bloeddruk heb.
En laatst zeiden ze dat ik spannings hoofdpijn en buikpijn heb.
Voor al deze dingen heb ik ook pilletjes gekregen en voor een maand voelde ik me weer prima.
Opeens heb ik heel veel last van de volgende klachten:
Duizeligheid
Hoofdpijn
Buikpijn
Blauwe plekken
Jeuk
Kapotte lippen
Vermoeidheid
Geen zin in eten
Zweet aanvallen
Pijn in benen
Pijn in armen en handen
Misschien kunnen jullie helpen.
Mvg.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 april 2017 om 23:22Catootje9 april 2017 om 15:29Voor dat soort vage klachten is het allereerst belangrijk om te zorgen voor de juiste voeding. Daarbij is zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel belangrijk. Beter geraffineerde suikers en witmeelproducten zoveel mogelijk te vermijden en bij elk eetmoment zorgen voor wat eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels, wat ervoor zorgt dat je bloedsuikerspiegel niet zo gauw gaat pieken.
Bij hoofdpijnklachten kan het zijn dat je overgevoeligheden hebt voor bepaalde voedingsmiddelen. zou je moeten uitzoeken.
Dan kun je verder nog tekorten hebben aan bepaalde stoffen, zoals magnesium, vitamine B en D, vetzuren als omega 3, bepaalde aminozuren. Bij een tekort aan vitamine D is het ook beter om het samen met magnesium en andere stoffen te gebruiken omdat allerlei stoffen samenwerken.
Reageren