Zoeken Vraag het forum

Wat is er mis?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje 14

Hallo.
    Ik ben een meisje van 14 jaar en ik weet niet goed wat er met me aan de hand is.
    Ik ben het afgelopen jaar al meerdere keren naar mijn huisarts geweest met verschillende klachten.
    Daar hebben ze onderanderen bloed getrokken.
    Daar werd me eerst verteld dat ik vitamine D tekort heb.
    De volgende keer zei hij dat ik een lage bloeddruk heb.
    En laatst zeiden ze dat ik spannings hoofdpijn en buikpijn heb.
    Voor al deze dingen heb ik ook pilletjes gekregen en voor een maand voelde ik me weer prima.
    Opeens heb ik heel veel last van de volgende klachten:
    Duizeligheid
    Hoofdpijn
    Buikpijn
    Blauwe plekken
    Jeuk
    Kapotte lippen
    Vermoeidheid
    Geen zin in eten
    Zweet aanvallen
    Pijn in benen
    Pijn in armen en handen
    Misschien kunnen jullie helpen.
    Mvg.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)
    Catootje

Voor dat soort vage klachten is het allereerst belangrijk om te zorgen voor de juiste voeding. Daarbij is zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel belangrijk. Beter geraffineerde suikers en witmeelproducten zoveel mogelijk te vermijden en bij elk eetmoment zorgen voor wat eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels, wat ervoor zorgt dat je bloedsuikerspiegel niet zo gauw gaat pieken.

Bij hoofdpijnklachten kan het zijn dat je overgevoeligheden hebt voor bepaalde voedingsmiddelen. zou je moeten uitzoeken.

Dan kun je verder nog tekorten hebben aan bepaalde stoffen, zoals magnesium, vitamine B en D, vetzuren als omega 3, bepaalde aminozuren. Bij een tekort aan vitamine D is het ook beter om het samen met magnesium en andere stoffen te gebruiken omdat allerlei stoffen samenwerken.

Reageren
Reageer op: Wat is er mis?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.