- thebottle918 februari 2011 om 19:41
Hallo!
Ik loop al een tijdje met diverse klachten.
Het verhaal:
Vorig jaar zomer kreeg ik last van een drukkend gevoel op de borst. Alsof er een riem om mijn borst zat. Ik ben naar de dokter geweest en er werd een hoge bloeddruk geconstateerd. Er werd een hartruisje waargenomen. Ik moest naar ziekenhuis voor echo. Uit het onderzoek bleek een iets verdikte hartspier. Niks ernstigs. Het drukkende gevoel verdween daarna ook weer. Ongeveer een maand later kreeg ik last van mijn darmen. Volgens huisarts zaten deze verstopt of was er sprake van een prikkelbare darm. Ik kreeg vezels mee voor verbetering stoelgang. Klachten bleven tot vandaag sudderen. Dan weer weg en dan weer terug. In januari ben ik een darmonderzoek ondergaan en daaruit kwamen geen schokkende dingen. Dus dat was goed.
Vanaf dat onderzoek lijkt het wel alsof ik andere klachten krijg. Pijn in mijn zij onder mijn oksels (beide kanten) een soort spierpijn. Dit heb ik inmiddels al 4 weken. Ook heb ik al een tijdje last van zuurbranden. Vooral na het avondeten ’s avonds. Van de week ben ik bij de dokter geweest met het verhaal van de zuurbranden/spierpijn in zij en nog een andere klacht: vieze tong. Vanaf oktober heb ik namelijk al een witte aanslag achter op mijn tong. Ik dacht dat het niets was, maar volgens de dokter was het sprew. Dat zou ook de klachten kunnen veroorzaken.Al met al voel ik me de afgelopen half jaar niet fijn. Daarbij komt het ook nog dat ik het idee had een ernstige ziekte te hebben (bijv. kanker), maar die ideeën heb ik gelukkig minder.
Herkent iemand dit of een gedeelte?
1 reactieReagerenSissy18 februari 2011 om 21:46De verdikt hart wordt cardiomyopathie genoemd, en dat is niet onschuldig. Ik vind jouw verhaal ongeloofwaardig.
Reageren