- Ik17 november 2017 om 23:32
hoi,
Een vraagje 🙂
Ik slik gewoon de pil, altijd in de ochtend maar niet altijd op hetzelfde tijdstip. Ik durf niet meer precies te zeggen wanneer mijn eerste dag was van mijn laatste menstruatie, maar er is toch iets vreemds aan de hand. Over ongeveer 5 à 6 dagen moet ik weer ongesteld worden.
Twee weken geleden heb ik echter wel onveilig seks gehad, maar wel gewoon met de pil. Afgelopen maandag dacht ik in eerste instantie dat er bloed in mijn urine zat, urine ingeleverd bij de HA maar geen blaasontsteking (wel bloed in urine). Dinsdag was het een klein beetje erger, andere kleur dan mijn normale kleur tijdens de menstruatie. En dit in combinatie met best wel veel afscheiding. Afgelopen dinsdag (waarschijnlijk dus te vroeg) een test gedaan, negatief. Vanaf donderdag geen bloedingen meer gehad, maar wel extreem vermoeid, vaak last van maagzuur, mijn ontlasting is ook stukken minder geworden (het gaat ook moeilijker), maar mijn eetlust is dus ook minder. Zou het kunnen zijn dat ik toch wel zwanger ben, maar later een test had moeten doen en dat ik last had van innestelingsbloed? Een tussenbloeding kan het niet zijn, want die krijg ik alleen maar als ik de pil doorslik en dit was inprincipe de “eerste” strip.
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen!
groetjes
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 november 2017 om 23:46Dat zijn toch echt geen zwangerschapssymptomen. dat kijkt toch eerder op een maagprobleem. als je de pil normaal gebruikt en er geen vergeet, is er geen reden om te denken dat je zwanger zou zijn.
Reageren