venlaflaxine vergeten, help!

Ik slik al een aantal maanden venlavlaxine, vandaag ben ik in belgie en ik ben er achtergekomen dat ik ze thuis vergeten ben, ik kom pas over 2 dagen weer terug, dien ik me zorgen te maken?

Reageren

Het zou kunnen dat je er niet veel last van hebt. In een noodgeval zou je naar de huisarts van wacht kunnen gaan in de plaats waar je verblijft, of eerder naar huis gaan.

Reageren

Ik heb me serieus in weken niet zo depri gevoeld ik begon net spontaan te huilen terwijl ik in jaren geen traan heb gelaten ik heb echt grote spijt dat ik ze ben vergeten

Reageren

Vandaag een dag verder en het is echt een hel geweest ik had de hele nachtmerries waar ik wakker van werd en het gevoel had dat ik er nog steeds in zat, zo intens en zo echt lijkend heb ik ze nooit mee gemaakt, ik wil iedereen erop attenderen altijd te controleren of je ze niet vergeten bent, me hele weekend is naar de knoppe en heb geen minuut genoten

Reageren

Dit klinkt duidelijk als onttrekkingsverscijnselen en niet als "terugval" (je weet zelf het beste of je deze bizarre emoties, nachtmerries el huilbuien ook had voor je aan het middle begon maar ik denk het niet).

Dit is een teken dat je al verslaafd bent en niet meer zonder slag of stoot kan stoppen. Efexor is uitermate berucht wegens "lightning-fast" toeslaande en potentieel levensbedreigende ontwenningsverscijnselen.

Zeer voorzichtig afbouwen is denk ik je beste kans op defintief herstel zonder al te veel schade. Hier is veel over te vinden op diverse sites. Elke dag consistent doseren en met maximaal 10% per 3-6 weken je dosis verlagen geeft de beste kansen hierop.

http://antidepressantwithdrawal.info/nl/home.php

Afbouwstrips voor venlafaxine komen mogelijk binnenkort beschikbaar, zelf korretjes afwegen kan ook.
    http://www.tijdschriftvoorpsychiatrie.nl/issues/470/articles/9894

Klaas

Reageren

Zo'n weegschaaltje voor het afwegen van de korreltjes. Ik heb wel wat gevonden, maar weet niet of het het juiste is. Wat kan ik het beste gebruiken?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: venlaflaxine vergeten, help!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe