Home / Medicijnen / Te dik?
Hoi,
Ik ben een meisje van 14 ik ben ongeveer 1.70 en weeg 55 kilo,
Ik vind mezelf echt te dik en heb ook echt een buikje, ik sport veel
Maar mezelf aan een dieet houden lukt me niet,
Daarom wil ik graag laxeerpillen gaan slikken voor
Een kleine tijd, ik weet dat het slecht is maar ik scha
Me echt voor mezelf, waar kan ik die pillen kopen en hoe
Duur zijn ze?
Xx een wanhopig vet varken
Aan je lengte en gewicht te zien ben je totaaal niet te dik en als je jezelf een wanhopig et varken noemt en laxeermiddelen wilt gebruiken zou ik eens nagaan of je geen anorexia hebt. Vertel het in ieder geval aan je ouders want je bent nog jong. Succes en je bent niet te dik!!
Laxeerpillen zijn bedoeld voor mensen met een moeilijke stoelgang. Jij hebt daar geen last van. Met laxeerpillen van je niet af. Je geeft zelf al aan waar jouw probleem ligt: dat je je niet aan een 'dieet' kunt houden?! Veertien jaar en dan diëten?!! Je moet gewoon 5x per dag een kleine gezond maaltijd nemen en niet snoepen/koek eten. Laat frisdrank staan. Drink vers vruchtensap (niet moeilijk hoor: persen/blender) en gewoon normaal gezond bewegen! Fietsen, lopen, joggen. Dieetpillen, doe niet zo mal!
Kus
Hooi ik ben het weer ik weet et ik ben nu echt aan het stalken maar ik wil eegt afvallleeeeeee! Help mee en ik wil de pillen toch maar voor een tijdje gebruiken ik bedoel ik krijg egt geen anorexia ofsoow
Hoi meisje van 14.
Van laxeerpillen van je niet af, daarintegen krijg je er wel luie darmen van wat er uiteindelijk voor zorgt dat je ofwel, juist meer aankomt doordat je niet meer kunt poepen. ofwel je meer aankomt omdat je lichaam in de war raakt.
Doe het gewoon niet, ga lekker sporten en gezond eten.
Succes
Geen vet eten en elke dag bewegen/sporten/hardlopen/fietsen.
Succes
Voor je lengte is je gewicht prima. Voor je ideale/gemiddelde gewicht mag je qua lengte bij volwassenheid zelfs nog wat meer wegen. Dus maak je geen zorgen. Op jouw leeftijd maakt je lichaam veel veranderingen door. Ik snap je frustratie, maar geloof me, niemand ziet je zoals je jezelf ziet. In ieder geval helpen laxeermiddelen niet bij wat je wilt. Dus laat dat maar. Knuffel!
echt voor je lengte ben je niet te zwaar. en je kunt wel laxeerpillen gaan slikken maar het is slecht. en asl je het toch gaat gebreuken doe het niette lang je kunt verslaaft raken heb ik gezien bij dit is mijn lijf die gebreukte 180 tot 240 per dag.
ik ben 13 jaar en vind mezelf ook te dik ik doe aan een soort dieet de hele dag niks eten behalve het avond eten
ik ben 1.68
en weeg 53
maar vind mezelf veel te dik
ik wil ook laxeerpillen
maar geen idee waar je die kan krijgen
Je leeftijd, je lengte en gewicht passen heel goed bij elkaar. Je bent zeker NIET te dik.
[quote] ik doe aan een soort dieet de hele dag niks eten behalve het avond eten[/quote]Dit is dus de slechtste manier om af te vallen. Sterker nog je wordt er dikker van. En laxeerpillen moet je vooral nemen als je echt ziek wilt worden.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!