Home / Medicijnen / Medicijnen / Pregabaline
Zijn er ook mensen die na gebruik van pregabaline ook een verhoogde hartslag in rust hebben?
Nog los van andere gebruikers-ervaringen: (uit bijwerkingenlijst van het farmacotherapeutisch kompas):
Soms (0,1-1%) tachycardie (snelle hartslag) als bijwerking genoemd.
DNk je wel voor de snelle reactie....uit vele reacties las ik dat ik niet de enigste ben met een verhoogde hartslag.
Heb het aangegeven bij de huisarts en die wil me nu aan de bètablokkers zetten.Ben nu 6 weken pregabaline en paracetamolletjes vrij....en nog rotdagen erbij.
Ik was in 1 keer gestopt na 2 jaar pregabaline na veel bijwerkingen...duizelig,droge mond,tinteling handen,zweten...dubbele tong praten....geen controlle over ogen zwart.....duizelig....en het afkicken nu.....raar gevoel in het hoofd,hartslag in de oren....zweten.....last van het been.
Het rare is dat de doktersassistente zegt dat pregabaline geen bijwerkingen geeft.....hahaha .hoe langer je dit medicijn gebruikt hoe meer klachten je op den duur krijgt.....en wat sommige op dit forum schrijven een complete hel.....met nawerkingen na het stoppen......nooit meer deze rommel
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!