Home / Medicijnen / vraagje voor tandor
Hoi tandor een vraagje kan ik na 2mnd nog terug naar 20 schrapjes ik ben op advies van homeopaat iedere week een schrapje eraf van 7,5 mg mirtazapine naar plus min 3 mg Dit ging heel goed iedere week een schrapje tot ik bij 27 was werd ik heel moe en wazig zien toen ben ik op 25 gegaan en daar nu 2mnd op en zie nog steeds wazig waarschijnlijk toch door de afbouw bij 20 schrapjes ging het nog wel oké kan ik nu nog terug naar 20 in de hoop dat het wazig zien weg gaat en dan nog langzamer afbouwen Graag advies van jou
Dat zou je kunnen proberen. Maar je moet er rekening mee houden dat er altijd ontwenningsverschijnselen zullen optreden. Ook als je langzamer afbouwt is dat niet uitgesloten
Bedankt tandor Waarom zou het zo lang duren dat ik na 2mnd nog steeds wazig ziet terwijl ik toch op hetzelfde ben gebleven weet jij dat ik lees steeds 3 a 4 wkn eer je weer stabiel ben en het is dus nog niet te laat om weer omhoog te gaan ga ik gelijk doen v.g riet
Na 3-4 weken stabiel kan, maar helaas niet voor iedereen. Ik kan je niet garanderen dat het probleem opgelost is, als je de dosis weer verhoogt.
Zou het een idee zijn om als het beter gaat iedere maand een schrapje eraf te doen ipv iedere week vg riet
Dus ik ben niet de enige die na de paar mnd nog niet stabiel is dat komt vaker voor pff en dat terwijl ik maar 7,5 mg gebruikte zou je denken ben je zo vanaf en deed zo voorzichtig riet
Je bent zeker niet de enige.Het is een heel vervelend middel als je ermee gaat stoppen
Dus als het net zo slecht is als paroxetine i.d iedere maand een schrapje of nog langzamer
Per maand verlagen zou voldoende moeten zijn
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!