Zoeken Vraag het forum

Maag? Gal of toch darmen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vraag. Ik lig nu al 3 nachten wakker van de pijn. Het zijn een soort krampen boven in mijn buik vlak onder me ribben, dus ik dacht aan mijn maag. Aangezien ik ook anderhalve dag ibubrofen 600 heb geslikt heb ik de link daaraan gelegd. Later merkte ik dat als het boven in mijn buik bij de maagstreek soms ook meer rechts, het hevige pijn deed. Dus dacht ik weer eerder aan mijn darmen die tegen de maag aandrukken vanwege verstopping. Ik heb als n gek vezels gegeten veel fruit en brinta. Mijn ontlasting was keutelig. Dus ik dacht dan is dat de reden geweest. Nu inmiddels is mijn ontlasting normaal, alleen heel geel van kleur. En er zitten een soort witte steentjes in. Ik ben er van verzekerd dat het geen wurmpjes zijn, ze bewogen niet en waren echt n soort hele kleine witte steentjes die je ook in zand vind. In de bijlage heb ik de kleur van de ontlasting toegevoegd. Nu dacht kunnen dit galstenen zijn en kan dit de pijn verklaren? Ik merk wel dat het snachts op zijn ergst is. Als ik cola drink geeft dit kort verlichting en als ik wat eet ook.. daarna beginnen de krampen weer. Ik voel het ook nog steeds wel rommelen. Wat zou het kunnen zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zouden galklachten kunnen zijn…..Morgen toch maar even naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Maag? Gal of toch darmen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.