- Anoniem19 juni 2016 om 12:54
Hallo,
Ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vraag. Ik lig nu al 3 nachten wakker van de pijn. Het zijn een soort krampen boven in mijn buik vlak onder me ribben, dus ik dacht aan mijn maag. Aangezien ik ook anderhalve dag ibubrofen 600 heb geslikt heb ik de link daaraan gelegd. Later merkte ik dat als het boven in mijn buik bij de maagstreek soms ook meer rechts, het hevige pijn deed. Dus dacht ik weer eerder aan mijn darmen die tegen de maag aandrukken vanwege verstopping. Ik heb als n gek vezels gegeten veel fruit en brinta. Mijn ontlasting was keutelig. Dus ik dacht dan is dat de reden geweest. Nu inmiddels is mijn ontlasting normaal, alleen heel geel van kleur. En er zitten een soort witte steentjes in. Ik ben er van verzekerd dat het geen wurmpjes zijn, ze bewogen niet en waren echt n soort hele kleine witte steentjes die je ook in zand vind. In de bijlage heb ik de kleur van de ontlasting toegevoegd. Nu dacht kunnen dit galstenen zijn en kan dit de pijn verklaren? Ik merk wel dat het snachts op zijn ergst is. Als ik cola drink geeft dit kort verlichting en als ik wat eet ook.. daarna beginnen de krampen weer. Ik voel het ook nog steeds wel rommelen. Wat zou het kunnen zijn?1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 juni 2016 om 13:39Het zouden galklachten kunnen zijn…..Morgen toch maar even naar de huisarts
Reageren