- mona12 november 2016 om 22:32
hallo,
ik heb regelmatig maagpijn en last van de darmen, heb er al medicijnen voor, die helpen niet zo goed, maar laatste paar dagen voel ik onder mijn ribben en onder mijn borst geborrel, net alsof er iets lekt of stroomt, wat kan het zijn?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 november 2016 om 22:54dat zullen je darmen of je maag zijn die zo borrelen.
Reageren
Als de klachten aanhouden, ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de MDL arstanoniem16 november 2016 om 19:25hoi,
Reageren
ik heb ongeveer dezelfde klachten al een paar jaar.
slik maagbeschermers, maar bij mij is de pijn constant aanwezig , het maakt niet uit of ik iets eet , weinig eet of helemaal niks, mijn rug doet ook zeer, het verpest mijn hele dag, ben zo opgeblazen heb enorm maagpijn en ook pijn in me borstkas tot in de keel, ik heb niet echt zuur en ben niet misselijk maar ik ben al zo moe van het pijn.
mijn huisarts zegt ja spastische darmen en gevoelig maag, moet ik nu zo blijven leven? het is alles behalve leuk. ik overweeg second opinion, wie kan me een raad geven?John (moderator)
16 november 2016 om 19:36Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de MDL arts. Je loopt er al lang genoeg mee rond
Reageren