Zoeken Vraag het forum

Help maag/darmen??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lilly-jane

Hallo ik heb sinds een paar maanden last van verschillende soorten buikpijn het zit wel altijd aan de linker kant van mijn buik van boven naar beneden en in het midden. Ik word nu elke dag wakker met een super naar gevoel midden in mijn buik net of er een luchtballon in zit super vervelend.ook word ik soms wakker met aanvallen van pijn in mijn rug en buik ( linkerkant/midden) dit kan wel tot 2uur aanhouden en ik loop dan heen en weer te huilen van de pijn, mijn galblaas heb ik niet meer dus dat kan het niet zijn! Ook heb ii verschillende maagonderzoeken en echo’s gehad ook daar kwam niks uit inmiddels ben ik een beetje radeloos want van mijn huisarts krijg ik te horen dat het tussen mijn oren zit dat lijkt mij heel erg sterk. Wie kan mij helpen het beïnvloed echt mijn leven

8 reacties
    Reageren
    Lilly-jane

Ik vergat er bij te vertellen dat ik sinds twee weken niet kan poepen ik ben sinds gister begonnen met pure vezels te drinken, al had ik die klachten al daarvoor

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de MDL-arts

Reageren
    Lilly-jane

Ik loop al bij een mld arts zoals ik al zei heb ik verschillende onderzoeken gehad waar niets uit kwam, ik ben gewoon radeloos ik moet vrijdag weer en dan gaat hij weer aan mijn buik voelen maar elke keer voelt alles goed terwijl ik zoveel last heb

Reageren
    John (moderator)

Dan zou het PDS kunnen zijn.

Hoe is het met je voeding en drinken?  Drink je wel genoeg en eet je gezond?

Reageren
    Lilly-jane

Ik drink eigenlijk alleen maar water en 1 kop koffie, mijn voeding kan wel beter moet ik eerlijk zeggeb

Reageren
    John (moderator)

Dan zou ik daar toch maar eens mee beginnen. Dagelijks fruit en groenten. Vezelrijke voeding en zorgen dat minimaal 1,5 – 2 liter per dag drinkt.+

Als je galblaas is verwijderd, zul je toch rekening moeten houden met wat je eet. Als je dat niet doet en bijvoorbeeld vet eten gebruikt of fastfood bijvoorbeeld, dan is het niet raar dat klachten gaat krijgen.

Reageren
    Lilly-jane

Klachten had ik al voor mijn galblaas eruit werd gehaald is begonnen vorig jaar augustus en 1 december vorig jaar is mijn galblaas verwijderd. Toen had ik vooral alleen een naar gevoel in mijn bovenbuik

Reageren
    John (moderator)

Maar toen werkte je galblaas ook al niet goed…

Reageren
Reageer op: Help maag/darmen??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.