Home / Maag & darmen / Buikpijn
Hallo , ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb echt super veel last van buikpijn, sochtens voor ik vertrek naar school maak ik me mss wat zenuwachtig en krijg ik zowat buikpijn dat ik precies naar het toilet moet maar dan kan ik niet gaan en dan vertrek ik en heb ik een druk op mijn buik en dan als ik op de bus stap heb ik vaak last van warmte dan krijg ik het plots super warm , en soms is het zo erg dat ik moet afstappen omdat ik dan ook misselijk begin te worden. Als ik dan op school ben gaat het uiteindelijk weer over en dan na de middag krijg ik vaak weer zo'n moment da ik buikpijn krijg en dan tegen als ik de bus moet pakken naar huis ook... Ik zou echt niet weten wat dit is.. Mss van de stress want heb veel stress ma wil hier zo snel mogelijk vanaf...
Dat zal beslist van de stress zijn...
Waarom ben je zenuwachtig als je naar school moet?
Geen idee, ik ben altijd zenuwachtig voor alles en ook als ik moet gaan werken enso... En weet je iets wa ik dan kan doen voor da te minderen?
Hey ik heb al ne hele tijd bibberen en buikpijn en zo een warm Wa kan Da zijn gaat Da nog weg want ze heben gezien onder mijn arm iets van vetweefsel gaat Da nog weg
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!