- Anoniem2 januari 2016 om 11:12
Ik heb echt sinds een paar dagen dat ik gewoon zoveel honger heb, en ik heb nooit echt honger maar nu wel. Ik eet niet meer of minder dan normaal en het is wel zo ik eet in het algemeen niet veel maar als ik dan avond gegeten had zat ik voor de rest van de avond vol en nu heb ik na een half uur echt gewoon weer trek.
Nu is het ook zo dat ik normaal last heb van obstipatie en daar al heel mn leven laxeermiddel voor gebruik maar de laatste tijd gaat dat zonder laxeermiddel best normaal..4 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2016 om 11:17Ben je man of vrouw?
Reageren
Hoe oud ben je?
Heb je over- of ondergewicht?Anoniem2 januari 2016 om 12:15Meisjes van 17 met normaal gewicht haha maar dit voelt echt abnormaal. Zwanger kan het trouwens niet zijn
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2016 om 12:48Ik denk dat dit toch iets met de puberteit te maken heeft.
Reageren
Gewoon eten als je honger hebt. Niet te veel snoepen…probeer wel je gewicht te behoudenAnoniem2 januari 2016 om 16:23Als het een paar dagen is dan kan het met de cyclus te maken hebben. Ongeveer een week voor de menstruatie kan je enorme trek krijgen en zo tegen de menstruatie minder.
Reageren
als het langere tijd aanhoudt kan het te maken hebben met een te laag serotonineniveau.
En eens kijken naar natuurlijke middelen tegen obstipatie, naar oorzaken kijken.