- Anoniem7 oktober 2015 om 13:42
Ik heb al een paar jaar last van vermoeidheid (gemiddeld 1,30 tot 2 uur meer slaap nodig dan een paar jaar geleden, terwijl ik nu pas 30 ben), veel plassen (op mijn werk zo’n 10 keer per dag), rare ontlasting (zuur, plakkerig, extreem stinkend en drijvend in het water), opgeblazen gevoel (denk ik).
Ik ben al naar de dokter geweest en die heeft een ontlastingtest en een bloedtest laten doen, maar daar kwam niets uit.
Ik heb op dit moment geen geld om weer naar de dokter te gaan, dus ik ben benieuwd of jullie ideeën hebben wat het zou kunnen zijn? Ik dacht eerst aan problemen met de dunne darm (na wat uitzoeken op internet), maar sommige klachten herken ik bijna niet. Maar vroeger (als baby tot 2 jaar) heb ik darmklachten gehad en ik heb ook mijn hele leven al last van een lichte vorm van bloedarmoede en regelmatig migraine-aanvallen (ik denk dat dit meer door mijn nek komen, maar goed).
Hebben jullie enig idee?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2015 om 14:07De huisarts valt binnen de basisverzekering…die kost dus geen extra geld..
Heb je overgewicht?
Reageren
Gebruik je gezonde voeding?Anoniem7 oktober 2015 om 14:11Ja ik gebruik gezonde voeding (zoveel mogelijk) en ik heb niet echt overgewicht, maar dat kan ook komen omdat ik bijna niets eet waarvan ik kan aankomen. Als ik dat wel doe, dan merk ik dat wel heel snel (een keer 3 keer een gebakje gegeten in de week, dan merk ik dat dit er “al aankomt”.
ReagerenAnoniem7 oktober 2015 om 14:11En het valt binnen het pakket idd, maar het probleem is dat ik nog onder de grens zit van “eigen risico”.
ReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2015 om 14:13Wellicht gaat er dan toch iets zo helemaal goed met je darmen.
Reageren
Ik zou je toch willen aanraden om naar je huisarts te gaan met de klachten.
Voor de huisarts zelf geldt geen eigen risico….