Zoeken Vraag het forum

Ongeruste man

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een jongeman van 18 jaar oud. Ik heb weinig medische kennis.

Mijn probleem begint ongeveer 15 maand geleden.Het begon allemaal vrij onschuldig, plots stond ik op met een blijvende druk aan mijn plexus. In het begin was die redelijk zacht , maar de druk is er nog steeds en ik krijg momenteel al mijn bij het liggen op mijn buik. 5 maand later verslechte het door de volgende gebeurtenis. Ik had op een avond/nacht , wat te veel biertjes gedronken. Na die nacht kwam ik thuis in de vroege ochtend , en had ernstige koppijn , dus ik besloot een pilletje paracetamol te nemen. Dom idee bleek, want die avond moest ik ernstig braken , en er kwam bloed mee. Ik ben toen direct naar het spoed gegaan en na enkele keren braken zeiden ze dat ik geen dramatische hoeveelheden bloed kwijt ben, maar wel meer witte bloedcellen in mijn bloed had. Ze ‘ gokten’ op een maagontsteking en zeiden dat als ik nog eens bloed braakte ik terug moest komen. Ik heb sinds toen niet meer gebraakt. Nu ik kreeg wel een extra blijvende druk onder mijn linker ribben , maag , middenrif , buikspier. Na 4 maand, werd het heviger en ging ik naar de dokter, die gaf mij pillen voor mijn maag en daardoor ging de druk weg, voor even. enkele dagen later was de druk zachtjes terug , maar het werd nooit hevig tot 1 week geleden , toen werd het erg hevig. ik heb momenteel een brandend gevoel onder mijn ribben, buikspieren , maag. soms steekt het. Soms trilt er iets hevig in mijn bovenbuik. Ik kan niet meer slapen van de pijn en maak me ongerust. Ik heb al zelf aan vanalles gedacht , maagzweren , alvleesklier onsteking, middenrif verrekt , de onderkant van mijn long/ ribben die ontstoken zitten, mijn buikspier ( maar het doet geen pijn als ik hem opspan) , ik heb zelf aan kanker gedacht . … ik maak me ongerust , en ik ga morgen zeker naar de dokter .

Groeten

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Vergeten vermelden , Het doet alleen extra pijn als ik erop duw

Reageren
    John (moderator)

De klachten lijken op een ontsteking van je maagslijmvlies. Omdat je er toch al langere tijd mee loopt zou ik morgen aan de huisarts een verwijzing vragen naar de mdl arts.

Reageren
Reageer op: Ongeruste man
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.