Zoeken Vraag het forum

Ongerust

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje20

Ha allemaal,

Na heel wat forums doorgelezen te hebben toch een berichtje.

Mijn laatste menstruatie was 1 december. Vandaag zit ik op dag 42 dus al twee weken ’te laat’. Normaal zit ik op een (lange!) cyclus van zo’n 36 dagen. Wel onregelmatig, hoewel ik 20 ben en al enkele jaren menstrueer.

Halverwege december ben ik onder plaatselijke verdoving geopereerd en heb ik t een en ander aan pijnstillers geslikt in de weken erna. Ook kreeg ik een griepje: koorts, hoofdpijn, heel veel hoesten. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft maar ik dacht ik meld het even.

Hebben jullie een idee wat de oorzaak kan zijn van mijn uitblijvende mensttuatie? Ik had de laatste week van december last van donkere afscheiding, wat bruin bloedverlies en buijpijn. Dacht dat het een voorbode voor m’n menstruatie was, maar het kwam niet. Laatse weken heb ik steeds last van steken, buikpijn, soms het gevoel of menstruatie ieder moment kan komen. Ook rommelende darmen. Maargoed ik vind het nu wel heel lang duren en wordt een beetje ongerust.

Ik heb een vriend, maar we hebben geen seksuee contact gehad de afgelopen periode. Tenminste, het zou wel héél raar gelopen moeten hebben wil ik zwanger zijn.

Heel verhaal maar moest het even kwijt ? Wat denken jullie er van?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je na 1 december geen onbeschermde seks hebt gehad, is het niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent. Is dat wel het geval doe dan een zwangerschapstest. Als die negatief is, ga dan even naar de huisarts met de klachten

Reageren
Reageer op: Ongerust
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.