- Anoniem30 december 2013 om 13:02
hallo!
paar jaar geleden heb ik bij een ongeval een geperforeerde rechter long opgelopen. Dit is allemaal goed in orde gekomen.
Nu een paar maand geleden kreeg ik een zeurend drukkend gevoel aan de rechterkant van mijn borstkas en ook tussen mijn ruggengraat en rechter schouderblad.
Ook krijg ik soms plots een aanval van benauwdheid dat uitstraalt naar mijn keel. dit duurt meestal maar een minuut of twee maar is zeer beangstigend.ben naar het spoed geweest omdat ik dacht dat ik weer een klaplong had ofzo. Echter blijkt alles ok met mijn longen..
Heb er het meeste last van als ik in rust ben en na een maaltijd. Tijdens inspanning heb ik er geen last van..
laatste tijd ook vaak last van pijnlijke tong (bultjes op langs de rand) en gescheurde lippen.
wie weet wat dit zou kunnen zijn?
mvg
3 reactiesReagerenTandor130 december 2013 om 19:18Heb je ook nog andere klachten?
Reageren
Last tijdens het slikken, opkomend maagzuur, veel boeren bijvoorbeeld?
Hoe is je ontlasting?Anoniem30 december 2013 om 22:47Van echt maagzuur heb ik geen last. Wel na maaltijd vaak boeren laten.. Ook komt het voor dat ik 2 minuten na mijn
Avondeten al naar het toilet moet met diarree.Maar dat stoort me niet echt. Het is die zeurende “pijn” aan men ribben en schouderblad wat me ergert.
Bedankt voor uw antwoord
ReagerenTandor130 december 2013 om 22:53Lijkt er dus op dat er iets met je maag/darmen niet helemaal in orde is. Ga met de klachten naar je huisarts.
Reageren