Zoeken Vraag het forum

Wat zou dit kunnen zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo!

paar jaar geleden heb ik bij een ongeval een geperforeerde rechter long opgelopen. Dit is allemaal goed in orde gekomen.

Nu een paar maand geleden kreeg ik een zeurend drukkend gevoel aan de rechterkant van mijn borstkas en ook tussen mijn ruggengraat en rechter schouderblad.
    Ook krijg ik soms plots een aanval van benauwdheid dat uitstraalt naar mijn keel. dit duurt meestal maar een minuut of twee maar is zeer beangstigend.

ben naar het spoed geweest omdat ik dacht dat ik weer een klaplong had ofzo. Echter blijkt alles ok met mijn longen..

Heb er het meeste last van als ik in rust ben en na een maaltijd. Tijdens inspanning heb ik er geen last van..

laatste tijd ook vaak last van pijnlijke tong (bultjes op langs de rand) en gescheurde lippen.

wie weet wat dit zou kunnen zijn?

mvg

3 reacties
    Reageren
    Tandor1

Heb je ook nog andere klachten?
    Last tijdens het slikken, opkomend maagzuur, veel boeren bijvoorbeeld?
    Hoe is je ontlasting?

Reageren
    Anoniem

Van echt maagzuur heb ik geen last. Wel na maaltijd vaak boeren laten.. Ook komt het voor dat ik 2 minuten na mijn
    Avondeten al naar het toilet moet met diarree.

Maar dat stoort me niet echt. Het is die zeurende “pijn” aan men ribben en schouderblad wat me ergert.

Bedankt voor uw antwoord

Reageren
    Tandor1

Lijkt er dus op dat er iets met je maag/darmen niet helemaal in orde is. Ga met de klachten naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: Wat zou dit kunnen zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.