- Anoniem18 november 2013 om 20:16
Sinds een week loop ik al rond met hevige buikpijn. Het begon tijdens mijn menstruatie. De pijn zat rond mijn navel en zakte na paar dagen naar rechtsonder. Nu is het ook zo dat het uitstraalt naar mijn rechterbeen en onderrug. Lopen gaat bijna niet, lekker kunnen liggen kan ik wel vergeten.
Ik ben gisteren naar Rijnlands ziekenhuis verwezen met een vermoedde van een blindedarm onsteking, omdat mijn bloed niet uitwees ben ik weer naar huis gestuurd. Vandaag hetzelfde verhaal. Ging dood van de pijn op school, met spoed naar westeinde gebracht. Bloed geprikt, zelfde verhaal naar huis gestuurd. Ik voel me absoluut niet serieus genomen en ik kan niet normaal meer functioneren door de pijn.
Herkent iemand zich hierin of weet ie wat ik hiermee kan doen?
HELP!
3 reactiesReagerenTandor118 november 2013 om 20:48Omdat je klachten tijdens de menstruatie begonnen, is het misschien goed om een verwijzing naar de gynaecoloog te vragen. Ga naar je huisarts voor een verwijzing en vraag of hij/zij een spoedconsult vraagt.
ReagerenAnoniem28 december 2013 om 00:24We zijn weer een dikke maand verder en het is niet iets gynaceologisch. Het ging 2/3 weken goed maar langzaam keert de pijn weer terug….
Andere suggesties?
ReagerenTandor128 december 2013 om 00:29Ben je wel nog bij een gynaecoloog geweest?
Reageren