Zoeken Vraag het forum

pijn onderbuik/onderrug rechts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds een week loop ik al rond met hevige buikpijn. Het begon tijdens mijn menstruatie. De pijn zat rond mijn navel en zakte na paar dagen naar rechtsonder. Nu is het ook zo dat het uitstraalt naar mijn rechterbeen en onderrug. Lopen gaat bijna niet, lekker kunnen liggen kan ik wel vergeten.

Ik ben gisteren naar Rijnlands ziekenhuis verwezen met een vermoedde van een blindedarm onsteking, omdat mijn bloed niet uitwees ben ik weer naar huis gestuurd. Vandaag hetzelfde verhaal. Ging dood van de pijn op school, met spoed naar westeinde gebracht. Bloed geprikt, zelfde verhaal naar huis gestuurd. Ik voel me absoluut niet serieus genomen en ik kan niet normaal meer functioneren door de pijn.

Herkent iemand zich hierin of weet ie wat ik hiermee kan doen?

HELP!

3 reacties
    Reageren
    Tandor1

Omdat je klachten tijdens de menstruatie begonnen, is het misschien goed om een verwijzing naar de gynaecoloog te vragen. Ga naar je huisarts voor een verwijzing en vraag of hij/zij een spoedconsult vraagt.

Reageren
    Anoniem

We zijn weer een dikke maand verder en het is niet iets gynaceologisch. Het ging 2/3 weken goed maar langzaam keert de pijn weer terug….

Andere suggesties?

Reageren
    Tandor1

Ben je wel nog bij een gynaecoloog geweest?

Reageren
Reageer op: pijn onderbuik/onderrug rechts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.