Zoeken Vraag het forum

Ineens weer pijn na galblaasverwijdering

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • H.

Ik ben bijna 4 weken geleden geopereerd aan mijn galblaas (laproscopisch). De eerste week natuurlijk pijnlijk, maar de pijn is ergens in de tweede week gezakt en toen had ik eigenlijk nergens last meer van (behalve wat vermoeidheid).

Sinds afgelopen week veel steek in mijn zij. Dus ik dacht, misschien toch nog een spier die aan het helen is. Maar de pijn wordt met de dag erger. Ik kan heel moeilijk inademen en als ik moet niezen (diep inademen) ga ik door de grond. Pijn is constant aanwezig. En is het beste te handelen als ik heel stil lig.
    Afgelopen dagen heb ik paracetamol geprobeerd, in de hoop dat het iets zou verzachten, maar daar had ik geen baad bij.
    Vanmorgen wat zwaardere pijnstilling ingenomen (tramal), maar ook dat doet weinig.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn. Ik had me al voorgenomen om maandag naar de huisarts te gaan als het niet over is. Maar ik twijfel nu of ik niet gewoon de HAP zou bellen. Het is geen koliekpijn of kramp of iets. Heb ook geen koorts.

1 reactie
    Reageren
    John

Het is vreemd dat de pijnklachten na 4 weken plotseling weer erger worden.

Ik zou adviseren om de HAP te bellen.

Reageren
Reageer op: Ineens weer pijn na galblaasverwijdering
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.