- J.simons6 november 2012 om 19:01
Vanaf 9 augustus krijg ik afschuwelijke aanvallen,eerst flink naar wc.dan begint het overgeven, en komt het van alletwee de kanten eruit.lig dan liefste op grond en dit tafereel duurt ongeveer 2 uur. Maar de aanvallen worden steeds heftiger en komen sneller achter elkaar..huisarts en internist weten niet wat ze met me aan moeten, ben al drie keer met ambulance naar ziekenhuis gebracht maar na enkele uren kon ik weer naar huis. Dit is geen leven.. Wie kan me helpen?
4 reactiesReagerenAnoniem6 november 2012 om 19:34Gal?!
ReagerenAnoniem6 november 2012 om 19:35Kun je zo’n aanval beschrijven?
ReagerenAnoniem6 november 2012 om 19:36Parasiet Dientamoebe Fragilis…?
ReagerenMarie-José7 november 2012 om 19:43De aanval komt meestal opzetten als ik erg nerveus ben, moet eerst flink naar toilet, en dan begint het overgeven, daarna alletwee, het liefste lig ik dan op de grond bij de wc.pot en het emmertje binnen handbereik, de aanval duurt ongeveer 2uur, ik transpireer dan super erg, armen en benen zijn slap. Na de eerste aanval op 9 augustus was ik na een uur weer bij de mensen, maar de – heb er ongeveer 2 per week – aanvallen worden steeds heviger en duurt het langer eer ik weer normaal,kan functioneren, maandag hele zware gehad , het is afschuwelijk hoe ik er dan bij lig en uitzie, gister was ik doodmoe en hele dag in bed gelegen, vandaag weer alles oke. Ben 3 keer met ambulance naar azm gebracht, ze zeggen dat ze niets kunnen vinden, ga as. maandag door scan -ped scan – ben benieuwd.
Reageren