Zoeken Vraag het forum

Vaak aanvallen van overgeven en diarree.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • J.simons

Vanaf 9 augustus krijg ik afschuwelijke aanvallen,eerst flink naar wc.dan begint het overgeven, en komt het van alletwee de kanten eruit.lig dan liefste op grond en dit tafereel duurt ongeveer 2 uur. Maar de aanvallen worden steeds heftiger en komen sneller achter elkaar..huisarts en internist weten niet wat ze met me aan moeten, ben al drie keer met ambulance naar ziekenhuis gebracht maar na enkele uren kon ik weer naar huis. Dit is geen leven.. Wie kan me helpen?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Gal?!

Reageren
    Anoniem

Kun je zo’n aanval beschrijven?

Reageren
    Anoniem

Parasiet Dientamoebe Fragilis…?

Reageren
    Marie-José

De aanval komt meestal opzetten als ik erg nerveus ben, moet eerst flink naar toilet, en dan begint het overgeven, daarna alletwee, het liefste lig ik dan op de grond bij de wc.pot en het emmertje binnen handbereik, de aanval duurt ongeveer 2uur, ik transpireer dan super erg, armen en benen zijn slap. Na de eerste aanval op 9 augustus was ik na een uur weer bij de mensen, maar de – heb er ongeveer 2 per week – aanvallen worden steeds heviger en duurt het langer eer ik weer normaal,kan functioneren, maandag hele zware gehad , het is afschuwelijk hoe ik er dan bij lig en uitzie, gister was ik doodmoe en hele dag in bed gelegen, vandaag weer alles oke. Ben 3 keer met ambulance naar azm gebracht, ze zeggen dat ze niets kunnen vinden, ga as. maandag door scan -ped scan – ben benieuwd.

Reageren
Reageer op: Vaak aanvallen van overgeven en diarree.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.