Zoeken Vraag het forum

Erg vaak Diarree, constant bloedsporen, vaak last van buik.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Al sinds een aantal maanden heb ik vaak last van diarree en buikpijn. Het komt zeker twee á drie keer per week voor.

Ook heb ik tijdens deze periode last gehad van obstipatie. Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest. Ik heb een poeder gekregen (elektrolyten). Ook heb ik aangegeven erg vaak last te hebben van diarree. De dokter vertelde mij dat ik meer water moest drinken.

Nu, een paar maanden verder, begin ik het aardig irritant te vinden. Ik probeer minimaal 1,5liter water per dag weg te drinken.

Wat mij ook opvalt is, dat ik elke keer na het poepen, bloedsporen aantref. Ik dacht hier in het begin misschien niet te veel over na (omdat ik dacht dat het door een wondje zou komen), Maar nu begint het wel erg verdacht te worden.

Ook heb ik vaak last van pijn tijden het poepen en vrijwel na elk toiletbezoek heb ik last van een branderig gevoel.

Wat nu?

Alvast erg bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga terug naar je huisarts. Het bloed bij de ontlasting zou door een inwendige aambei veroorzaakt kunnen worden als er tenminste geen uitwendige aanwezig is.

Reageren
Reageer op: Erg vaak Diarree, constant bloedsporen, vaak last van buik.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.