- Kiara1237 juni 2012 om 12:39
Hallo, ik zit al zeker 2 jaar met voortdurende maaglast. Er zijn dagen/weken waarbij het beter gaat of weg is maar elke keer opnieuw komt het terug. Ik heb al wel eens een maagontsteking gehad maar dat was een heftige pijn. Dit is eerder een zeurderige last, alsof er een blok op mijn maag ligt, soms hongerig gevoel ook al is het niets, hartslag in mijn maag (dan komt er zelfs echt een bultje op). Al gastroscopie laten doen en niets gevonden buiten dat mijn maagklepje wat open stond (niets erg zeiden ze). Ik neem al een jaar esomeprazol (nexiam 20mg) en dat was oorspronkelijk voor de maagontsteking maar het helpt absoluut niet voor die constante last.
Iemand raad of dat er een andere oorzaak is??
1 reactieReagerenAnoniem3 november 2013 om 07:35Ik heb al een jaar of 5 last van mijn maag e/o darmen.
Reageren
Het is het ergst als ik naar bed ga. Er komt dan een vervelend misselijk gevoel naar boven met allerlei hoorbaar gerommel en geborrel.Ik gebruik nu sinds een half jaar tarwegras tabletten en dit helpt in zoverre dat als ik ze niet neem het meteen weer 10 keer zo erg is.
Ik vroeg me eigen af of u al verder bent met onderzoeken e.d.