Zoeken Vraag het forum

Al 2 maanden last van maag etc

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemxxx

Hallo,

Sinds oudjaar was ik een beetje misselijk. Ik dacht toen Ow de buikgriep heerst dus dat zal het wel zijn. Ik ben in die tijd tot nu soms (lichtelijk)misselijk. Ook ben ik altijd bang om over te geven. Dat heeft een naam inderdaad. En ik denk dat ik dat heb want zodra ik een beetje misselijk ben maak ik me daar snel druk om. En ik weet ook dat je door het druk maken misselijk kan worden. Dus eigenlijk is het gewoon een cirkel. Maar tot op de dag van vandaag heb ik soms last van die misselijkheid en dat is niet goed, ik ben nu wel beetje verkouden(keelpijn oorpijn). Ik moet niet braken alleen heb ik gewoon niet een fijn en normaal gevoel in me buik .en echt honger gevoel ook niet. Ook heb ik mij net gewogen. Normaal weeg ik 56 ( i know dat is niet veel maar zo ben ik nou eenmaal en ik kom niet aan) alleen nu was ik 52/53.. ik zit ook aan de pil en me moeder denkt dat dat ook allemaal niet echt goed is voor mij. Ik begin me beetje zorgen te maken omdat het nu al 2 maanden duurt.

Hebben jullie een idee of iets?

Xxx

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Al 2 maanden last van maag etc
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.