Zoeken Vraag het forum

Al 2 weken last van misselijkheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal.
    Ik wist niet goed waar ik met deze vraag heen moest, dus heb ik voor deze categorie gekozen.
    Ik heb al 2 weken last van misselijkheid. Soms alleen in de ochtend, maar soms ook in vlagen over de hele dag heen. Nu heb ik al een spastische darm, maar het zou natuurlijk goed kunnen dat ik nu extra maag en darm problemen heb ontwikkeld. Voor de rest voel ik me prima, want ik ben gezond gaan eten. Ik heb nu nauwelijks last van mijn darmen of maag en mijn ontlasting is vrij normaal. (Tenzij ik de dag ervoor veel vet heb gegeten.)
    Nu zou dat het kunnen zijn, maar het zou ook een evt. Zwangerschap kunnen zijn denk ik. Ik had mijn ovulatie tussen 26 en 30 december 2016 en heb de 26ste en 27ste de methode coïtus interruptus gebruikt (voor het zingen de kerk uit). Het gekke vind ik alleen dat ik de 28ste, Dus 1/2 dagen na de gemeenschap, al last heb van misselijkheid. Dat zou erg snel na de bevruchting zijn, maar is wel mogelijk staat op het internet.
    Ik moet vrijdag de 13e ongesteld worden (als ik niet zwanger ben natuurlijk)
    Wat denken jullie wat het is?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo snel kun je dus van een zwangerschap niet misselijk zijn. Je was al misselijk voordat je ueberhaupt zwanger had kunnen zijn. Dus zal je maag de oorzaak waarschijnlijk zijn.

Reageren
    Anoniem

Dat zeg je nu wel, maar het is dus zeker wel mogelijk om zo snel al misselijk te zijn, vind ik op meerdere sites. Het komt niet vaak voor, maar is wel mogelijk.

En bovendien heb ik verder geen last van mijn maag en/of darmen.

Maar ik zal de zwangerschapstest af moeten wachten..

Reageren
    John (moderator)

Je was al misselijk voordat je ueberhaupt zwanger had kunnen zijn…. je hebt op 26/27 december seks gehad. Op de 28ste was je al misselijk.  Als er al een eicel bevrucht zou zijn, moet die eerst nog eens afdalen via de eileider naar de baarmoeder om zich daar in te nestelen. Dat duurt ongeveer 6-9 dagen. Pas daarna kunnen de eerste zwangerschapsverschijnselen ontstaan. Want dan ben je pas zwanger.

Reageren
    Zoë

Hoi!

Weet je ondertussen wat het was? Ik heb juist hetzelfde voor ?

Groetjes

Reageren
Reageer op: Al 2 weken last van misselijkheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.