- Indy29 augustus 2012 om 22:07
Ik ben nu al zo’n 2 weken heel misselijk. Het komt met vlagen. Soms is het zo erg dat ik moet overgeven en soms kan ik het onderdrukken. Ik ben dan wel zo misselijk dat ik geen enkel geurtje of smaak kan verdragen en ik kan eigenlijk alleen maar rustig blijven zitten en niet bewegen tot het een beetje zakt. Het begon een tijd geleden op een festival nadat ik iets gegeten had, ik werd toen accuut misselijk en dacht dat ik iets verkeerds gegeten had dus heb het er meteen uitgegooid. Nu ben ik 2 weken verder en heb ik er nog steeds last van. Ik heb op momenten wel honger en eet dan ook gewoon. Dan gaat het een hele tijd goed en komt het opeens weer opzetten. Ook heb ik in de ochtend soms een knellend gevoel in mijn hoofd, dit verdwijnt gedurende de dag. Buikpijn had ik alleen in het begin nu niet meer. Zwanger kan ik niet zijn, ben in ieder geval gewoon ongesteld geworden.
1 reactieReagerenQuote6 september 2012 om 14:16Ik zou toch maar eens bloed laten prikken. Kan een bacteriële of virusinfectie zijn.
Reageren