- Anoniem1 november 2014 om 17:09
Hallo allemaal,
Geen idee of er nog veel mensen actief zijn.. maar bij deze..
Ik ben ongeveer 2 maanden geleden plotseling misselijk geworden, ook het gevoel dat ik echt moest overgeven en amper kon praten..
Naar huisarts geweest en die vertelde me dat ik een verstopte darm had, medicijnen gehad en ook wel een aantal x goed naar het toilet geweest, maar de misselijkheid bleef aanhouden.. nog een keer terug naar de dokter en die verwees me door om een röntgenfoto van me buik te laten maken. daar kwam uit dat me darm helemaal niet verstopt zat.. ik heb nu omeprazol gekregen.. geen idee waarom want heb geen last van brandend maagzuur voor zover ik weet..ik heb wel veel meegemaakt en lees veel dat het door stress kan komen, maar ik denk hier in iedersgeval nie bewust aan!
help me alsjeblieft.. ik ben nog steeds misselijk en heb steeds minder zin in dingen.13 reactiesReagerenAnoniem1 november 2014 om 17:13Oja, ik ben niet zwanger..
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2014 om 17:14Heb je buiten de misselijkheid ook nog andere klachten?
ReagerenAnoniem1 november 2014 om 17:15De ene keer ben ik misselijk en de andere keer is het een erg naar gevoel.. verder ben ik erg moe en heb weinig zin in dingen, ook omdat ik bang ben voor die misselijkheid dat het steeds blijft als ik wat leuks ga doen.
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2014 om 17:29Je hebt dus geen last van benauwdheid of het gevoel dat je minder lucht in je longen krijgt waardoor je dieper moet gaan inademen of vaker moet zuchten. Geen hoofdpijn, geen druk op je borst. Geen tintelingen in armen of handen. Geen duizeligheid.
ReagerenAnoniem1 november 2014 om 20:11ik ben ook bij de dokter met hartproblemen.. moet 3 december naar de cardioloog.. verder ben ik af en toe wel duizelig maar niet elke dag.
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2014 om 23:39Stress kan natuurlijk wel wat maag en darmklachten veroorzaken. Als de Omeprazol niet helpt, vraag dan aan de huisarts een middel tegen de misselijkheid.
ReagerenAnoniem1 november 2014 om 23:47Ik heb ook domperidon geslikt maar dat werkt ook al niet.. nou is het zo dat je lichaam moet wennen aan de omeprazol maar het veranderd werkelijk niks..
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2014 om 01:39Vraag aan de huisarts een recept voor metoclopramide.
Reageren
Deze mag je overigens niet samen met de Omeprazol gebruiken.Anoniem9 november 2014 om 11:55er komt nu ook nog bij dat ik het gevoel heb dat ik flauw ga vallen..
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2014 om 13:09Morgenvroeg naar de huisarts dus.
Reageren
Als de klachten nog erger worden in de loop van de dag, neem dan even contact op met de huisartsenpost.Anoniem11 november 2014 om 20:54heb inmiddels bloed laten prikken krijg morgen de uitslag
ReagerenTamara1 januari 2024 om 19:20Ik heb twee manden elke dag miskijk
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2024 om 19:41Dan lijkt het me raadzaam om daarmee naar de huisarts te gaan
Reageren