Zoeken Vraag het forum

Misselijkheid al 2 maanden.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Geen idee of er nog veel mensen actief zijn.. maar bij deze..

Ik ben ongeveer 2 maanden geleden plotseling misselijk geworden, ook het gevoel dat ik echt moest overgeven en amper kon praten..
    Naar huisarts geweest en die vertelde me dat ik een verstopte darm had, medicijnen gehad en ook wel een aantal x goed naar het toilet geweest, maar de misselijkheid bleef aanhouden.. nog een keer terug naar de dokter en die verwees me door om een röntgenfoto van me buik te laten maken. daar kwam uit dat me darm helemaal niet verstopt zat.. ik heb nu omeprazol gekregen.. geen idee waarom want heb geen last van brandend maagzuur voor zover ik weet..

ik heb wel veel meegemaakt en lees veel dat het door stress kan komen, maar ik denk hier in iedersgeval nie bewust aan!
    help me alsjeblieft.. ik ben nog steeds misselijk en heb steeds minder zin in dingen.

13 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oja, ik ben niet zwanger..

Reageren
    John (moderator)

Heb je buiten de misselijkheid ook nog andere klachten?

Reageren
    Anoniem

De ene keer ben ik misselijk en de andere keer is het een erg naar gevoel.. verder ben ik erg moe en heb weinig zin in dingen, ook omdat ik bang ben voor die misselijkheid dat het steeds blijft als ik wat leuks ga doen.

Reageren
    John (moderator)

Je hebt dus geen last van benauwdheid of het gevoel dat je minder lucht in je longen krijgt waardoor je dieper moet gaan inademen of vaker moet zuchten. Geen hoofdpijn, geen druk op je borst. Geen tintelingen in armen of handen. Geen duizeligheid.

Reageren
    Anoniem

ik ben ook bij de dokter met hartproblemen.. moet 3 december naar de cardioloog.. verder ben ik af en toe wel duizelig maar niet elke dag.

Reageren
    John (moderator)

Stress kan natuurlijk wel wat maag en darmklachten veroorzaken. Als de Omeprazol niet helpt, vraag dan aan de huisarts een middel tegen de misselijkheid.

Reageren
    Anoniem

Ik heb ook domperidon geslikt maar dat werkt ook al niet.. nou is het zo dat je lichaam moet wennen aan de omeprazol maar het veranderd werkelijk niks..

Reageren
    John (moderator)

Vraag aan de huisarts een recept voor metoclopramide.
    Deze mag je overigens niet samen met de Omeprazol gebruiken.

Reageren
    Anoniem

er komt nu ook nog bij dat ik het gevoel heb dat ik flauw ga vallen..

Reageren
    John (moderator)

Morgenvroeg naar de huisarts dus.
    Als de klachten nog erger worden in de loop van de dag, neem dan even contact op met de huisartsenpost.

Reageren
    Anoniem

heb inmiddels bloed laten prikken krijg morgen de uitslag

Reageren
    Tamara

Ik heb twee manden elke dag miskijk

Reageren
    John (moderator)

Dan lijkt het me raadzaam om daarmee naar de huisarts te gaan

Reageren
Reageer op: Misselijkheid al 2 maanden.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.